Gå til innhold

Hvor mange av dere har mista dama pga bilen?

Ranger emnet


Fres

Anbefalte innlegg

Eksen min var panser babe på bilen min å greier hu!!! Hu elsket bilen min over alt på jord!! ikke særlig bra for meg da, med tanke på at hu spurte om å låne den og kom ikke hjem før sent på kvelden!!! huff... så JEG gjorde det slutt...

 

Men vet om en litt kul historie jeg må fortelle, vet ikke om det er sant da men men:

 

En kar i nabobyen hadde en bmw cab som var veldig pen, og han fikk seg dame (på grunn av bilen) og hu var sinna sæxy! men det han ikke viste var at da han solgte den bilen så gjorde dama hans det slutt og ble faktisk sammen med den nye eieren av bilen! den nye eieren solgte bilen og dama fulgte med atter en gang... så siste annonsen av den bilen da stod det... Bmw325 selges, blond dame medfølger.... siste mann hadde vel kjønt hele greine!!! det ente opp med at hu dama kjøpte bilen av han!!! vet ikke om det er sant men en kul historie i grunn....

1992 Mazda Mx6 2.5i V6 <------ My car

...:::Det er ikke farten som dreper, men hvor fort du stopper:::...

Besøk http://www.mazda-ogn.org

 

har hatt:

Mazda 626 94 1.8 glx

volvo 242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Eksen min var panser babe på bilen min å greier hu!!! Hu elsket bilen min over alt på jord!! ikke særlig bra for meg da, med tanke på at hu spurte om å låne den og kom ikke hjem før sent på kvelden!!! huff... så JEG gjorde det slutt...

 

Men vet om en litt kul historie jeg må fortelle, vet ikke om det er sant da men men:

 

En kar i nabobyen hadde en bmw cab som var veldig pen, og han fikk seg dame (på grunn av bilen) og hu var sinna sæxy! men det han ikke viste var at da han solgte den bilen så gjorde dama hans det slutt og ble faktisk sammen med den nye eieren av bilen! den nye eieren solgte bilen og dama fulgte med atter en gang... så siste annonsen av den bilen da stod det... Bmw325 selges, blond dame medfølger.... siste mann hadde vel kjønt hele greine!!! det ente opp med at hu dama kjøpte bilen av han!!! vet ikke om det er sant men en kul historie i grunn....

Virker ikke veldig usannsynlig, egentlig. Finnes MANGE rare kvinfolk der ute... :P

99, 200SX S14a Racing Edition

- Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oh, eg synes det e sexy me gutter som prater biiiil. Hadde nok aldri klaga på at gutten min skrudde mye, kjørte bil når solen skinner, SÅ LENGE EG FÅR VÆRE ME! Hakke nokke imot å hjelpe å skru, heller ikke kjøre rundt i finværet å høre turtall. nam nam.... Eg skal no bli mekaniker uansett, så det blir vel eg som får klager fra typen "blææ, du bruker så mye tid på bilen din" :D

Signerer! :)

 

Men samboeren min vil helst ikke ha meg med i garasjen o.l, og hvis jeg får bli med vil jeg GJERNE hjelpe til, men da får jeg bare "flytt deg, du er jente, du kan ikke noe med bil, la gutta få plass til å jobbe her nå.." Men jeg KAN faktisk litt og vil veldig gjerne lære mer, men han slipper meg aldri til! Bajs!

 

Edit: For å legge til at han faktisk ga meg lov til å bytte tennplugger på bilen en gang, og gjett hvem som ble sur når han fant ut at jeg klarte det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner meg ikke helt på jenter som ikke interesserer seg det granne for bil. har en venninne som stod ved bilen til moren, men døren åpen, og lurte på hvorfor det peip så innmari.. så sa jeg at hun hadde glemt å skru av lysene sine. da himlet hun på øynene og sa" Carina, jeg vet ikke hva slags bil du kjører, men på denne bilen går faktisk lyset på når du åpner døren". tror ikke helt at hun skjønte at jeg mente kjørelysene hennes.. :P

Liker gutter som tar seg tid til å lære bort, man må jo begynne et sted! dekk, tennplugger, eksos, bremseskiver og klosser osv..

1999 -Audi tt 1,8 turbo

1988 -Audi 100 2,3l (til salgs)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mange gode historier.... Eg er ein ung hobbymekaniker med kjæreste. OG eg er kasnkje litt gamaldags, men meiner at mammen sin plass er ute/garasjen! det er HAn som skal gjere reperasjonar og slikt. selfølgelig er det morro at kvinnfolk bryr seg og har lyst å lære om bilen,men...... eg syns vertfall de er søtt med jenter som ikkje kan så mykje bil, for da kan dei jo hendvende seg til den "handye" kjæresten som kan KJEMPE masse........ sånn er mi meinig eigentlig... og siden vi bruker ganske mange timer i verkstaden og viss dama skulle vere DER OG, så kan enn bli lei kvarandre til slutt..... Når ein tenker på at om kvelde/morningen er ein i lag, og natta ikkje minst og på samme skule(mitt tilfelle) da skulle det jo berre mangle at ein ikkje tar seg eit par time aleine eller med kompisar i garasjen.... men for all del, ikkej heile tida!!! sett av tid til forholdet. Ikkje mekk kVAR helg, men ta fri og reis på tur og sette PRIS på prinsessa di=)

Working offshore!

 

Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang.

1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift!

Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer! :)

 

Men samboeren min vil helst ikke ha meg med i garasjen o.l, og hvis jeg får bli med vil jeg GJERNE hjelpe til, men da får jeg bare "flytt deg, du er jente, du kan ikke noe med bil, la gutta få plass til å jobbe her nå.." Men jeg KAN faktisk litt og vil veldig gjerne lære mer, men han slipper meg aldri til! Bajs!

 

Edit: For å legge til at han faktisk ga meg lov til å bytte tennplugger på bilen en gang, og gjett hvem som ble sur når han fant ut at jeg klarte det?

 

Noen som føler for att *kvinnfolk kan ikke dritten om biler* ?

Skulle vert i lag med meg duh ! kunne du skru så masse du vile.

Hadde eg blitt sur fordi eg ikke hadde fått til noe kunne du bare sett på det.

:pray

 

Hadde vert rått å komt i gata så snakker med noen kompiser.

har du fått turbo på bilen ?

Ja dama monterte den i går !

 

DE hadde vert rått det !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Så bra tråd.

Til alle dere som har damer som ikke tåler at dere holder på med bilene/har gått fra dere pga det; finn ei dame som er bilinteressert!

Kan da ikke være SÅ vanskelig?

Bruker å skru sammen med typen jeg. Det jeg ikke kan, viser han meg. :)

Lite som er bedre enn å tilbringe tid med bilen :)

- 1989 Scania P113 8x4

- 1988 Volvo 740GLT 16valve

x 1992 Opel Corsa 1,4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Så bra tråd.

Til alle dere som har damer som ikke tåler at dere holder på med bilene/har gått fra dere pga det; finn ei dame som er bilinteressert!

Kan da ikke være SÅ vanskelig?

Bruker å skru sammen med typen jeg. Det jeg ikke kan, viser han meg. :)

Lite som er bedre enn å tilbringe tid med bilen :)

 

No FENCE jenter...

Men er ikke alltid du finner ei Driiit fin dame som skrur bil:P eller er intr.. for meg er det motsatt:D dama er driiit fin og liker biler:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår