Singh_Supreme Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Hei.. Da er tiden inne for å sandblåse og pulverlakke S8 felgene mine.. Lurte på om noen visste om det var noen som drev med dette i oslo, moss, askim, ski ,kolboten området for en billig penge? Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Vett det er litt offtopic. men jeg var nylig i danmark. og i nerheten av silkeborg var det ett firma som skulle ha 12-1300 for å pulverlakkere 4-18"ere Synes det var billig. så må ner å handle opp kvota snart=) Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Du må ikke finne på å sandblåse ALu felger. Men glassblåse går bra. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team tulling Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 syregrunning er vel det beste. sandblåsing er i vertfall ikke lurt! Siter komplett soundstream stereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet April 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 greit glassblåsing eller syrebad, hvem er det som gjør det? hehe! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 litt ot. men hva blir forskjell på vanelig lakkering, og pulver? tåler det mere eller noe sånt? å hvorfor på felger? Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Er en kar som holder til i drøbak ved kirken som gjør det... husker ikke navnet i farta dessverre.... betalte vel ca 1500 for blåsing og pulverlakking av 4 BBS`er der Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet April 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Er en kar som holder til i drøbak ved kirken som gjør det... husker ikke navnet i farta dessverre.... betalte vel ca 1500 for blåsing og pulverlakking av 4 BBS`er der ok det høres bra ut.. du kan vel ikke skaffe meg ett nr ellr noe? Er han flink ellr? Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sek700iafc Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 skulle gjerne hatt nr'et hans jeg óg. Noen som har det? Siter VW Golf GTI 8v 93' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 litt ot. men hva blir forskjell på vanelig lakkering, og pulver? tåler det mere eller noe sånt? å hvorfor på felger? Vanlig lakkering så sprayer du på lakken.. Pulverlakk fungerer enkelt sagt på denne måten: Det skal som skal lakkeres henges opp og sendes inn i et kammer og gis en elektrisk ladning. Pulveret, som er motsatt elektrisk ladet, sprayes inn i kammeret og legger seg overalt på det som skal lakkeres ( +/- el. ladede elementer), deretter kjøres hele greia inn i et varmekammer som smelter pulveret. Når objektet er avkjølt, er det ferdig lakkert. Det som lakkeres blir veldig hard og sprøtt,så derfor er det lurt å lakke ting som er konstant stive,ikke deler som har fleksibilitet.. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 åja. mn takk. da skjønte jeg det:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 ok det høres bra ut.. du kan vel ikke skaffe meg ett nr ellr noe? Er han flink ellr? Tror det var Eriks sandblåsing eller noe sånt. Har ikke nr da jeg mistet alle nr på telefonen Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Felgservice i Askim er dyktige. Var ca. 1.000kr for glassblåsing+lakk per felg sist jeg sjekket. http://www.felgservice.no/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo245 Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 jeg jobber på bs-teknikk på fornebu og vi tar ca 2400,- for og syre bade, sand blåse og pulver lakke felgene dine.. prisen kommer litt ann på om du har vanskelig lakk fra før av og om hvilken farge du ønsker... Siter drive safe. drive volvo _-_volvo 245_-_b23 ft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 2400 for alle 4? det er vell galssblåse håper jeg!!! Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg