chspt Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Hei, ble nettopp ståppa av politiet, lå i verste fall 90 i 50son.. men da jeg ble stoppet ga han meg en gjennomgåelse om at han kunne ta lappen min hvis han mente jeg var uegnet til og kjøre, SÅ spør han om jeg har kjørt for fort tiligere, ja sier jeg.. hvor fort? husker ikke sier jeg.. så sier han: skal bare skjekke dette opp, kåmmer så tillbake.. spør om han har strekt meg bra nå? ja svarer jeg, har du lært? ja sier jeg.. så fikk jeg vognkort og førerkort tillbake, og så sier han og nå kjører du forsiktig.. så sier han till slutt, har strekt deg for et parr tusen og vell så det.. får jeg da bot i posten?:S Siter 06 Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 hmm..ekke helt sikker, men hvis du skulle fått bot så skulle du vel skrevet under på noe der og da? mener det hvafall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 virket useriøst.. han kan vel værtfall ikke ta fra deg lappen på ettertid nå. det har jeg lite tro på Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 ville man ikke ha mistet lappen ved 90 i 50sonen da?? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 ville man ikke ha mistet lappen ved 90 i 50sonen da?? Akkurat.. Snedig situasjon!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chspt Skrevet April 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 mhm.. for jeg gassa på en liten stund, og var oppi 90.. så bremset jeg rolig ned.. ser en bil på bakketåppen bak meg, tenker ikke noe over det, kjører så opp i et bolig felt.. med masse biler rundt omkring (sikkert vanskelig og få måling?) gassa på bortåver pga bilen lå helt i ræva mi (visste ikke det var Politi..) så ser jeg det er politi og bremser hardt ned å triller svakt helt till jeg ser blålysa.. Siter 06 Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bestigo Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Du hadde for lengst mista lappen hvis du hadde 90 i 50sone. Hvis du hadde fått bot hadde du måtte skrivi under og godtatt det. (Prater av erfaring) happyhappy Så det virker som du slapp unna alt gitt. Ikke dårlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chspt Skrevet April 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Du hadde for lengst mista lappen hvis du hadde 90 i 50sone. Hvis du hadde fått bot hadde du måtte skrivi under og godtatt det. (Prater av erfaring) happyhappy Så det virker som du slapp unna alt gitt. Ikke dårlig Får for all del håpe du har rett:( Siter 06 Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carinaballerina Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 hadde sikkert ikke måling da, antatt fart kanskje.. tror du bare kan legge dette bak deg jeg, så lenge du ikke har skrevet under på noe! Siter 1999 -Audi tt 1,8 turbo 1988 -Audi 100 2,3l (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chspt Skrevet April 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 jaok, har ikke skrevet under på noe som helst. Håper på det beste!! Siter 06 Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 ja tror du var heldig der :) Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 jeg tolker det som at "strekt" er at han har kjefta.. han har mao kjefta på deg for etpar tusen, sånn at du slipper å sponse statskassa;) Gratulerer, han skulle sikkert snart slutte på jobb, og orka ikke styre med mer papirarbeid rett før han skulle hjem. Eller noe helt annet. Du slipper ihvertfall unna:) mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelkiller Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Hei, ble nettopp ståppa av politiet, lå i verste fall 90 i 50son.. men da jeg ble stoppet ga han meg en gjennomgåelse om at han kunne ta lappen min hvis han mente jeg var uegnet til og kjøre, SÅ spør han om jeg har kjørt for fort tiligere, ja sier jeg.. hvor fort? husker ikke sier jeg.. så sier han: skal bare skjekke dette opp, kåmmer så tillbake.. spør om han har strekt meg bra nå? ja svarer jeg, har du lært? ja sier jeg.. så fikk jeg vognkort og førerkort tillbake, og så sier han og nå kjører du forsiktig.. så sier han till slutt, har strekt deg for et parr tusen og vell så det.. får jeg da bot i posten?:S Lappen er nok trygg når de ikke beslagla den på stedet, det kan tenkes du mottar et forelegg i posten senere, selv om jeg tviler på det. Det virker mest som om polti bare ønsket å skremme litt. By the way, det skulle ikke tilfeldigvis være denne karen som stoppet deg? :op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chspt Skrevet April 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 næi det var heldigvis ikke den sykingen som stoppa meg neg:P det var en mye yngre kar, kansje 25 års alderen.. Siter 06 Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 jeg ble stoppet for å har "skrenset" som de kalte det så fint, men la jeg la den litte brei i byen og fikk snuten med lys å greier etter meg. De stoppet meg og jeg fikk beskjed om å dra hjem, ikke kjøre min bil mer i kveld og at jeg ikke skulle kjøre noe som helst resten av dagen :S Siter Volvo 740 TIC B230E/FT 1986 Mazda 323 GT 1.6i 1987 [solgt] Peugeot 205 GR 1.3 1986 [solgt] Hardy.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg