Torak Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Helt enig med Danna og RedLightning. Hold en clean look :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwGolf1.8 Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Nå er jeg fornøyd med bilen min selv men vil gjerne høre hva dere synes? Det som har skjedd nå er: Fått på den omdiskuterte badlook lista, jeg synes det blei rått! 90'Dører og lister, tonede ruter helt fram Bakrutespoiler Fått lakkert masse deler, blei veldig fornøyd med det. M3 speil, er ikke helt sikker på de, syns de er litt store, hva med dråpe speil? Pictures:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Beklager, men likte bilen din bedre før..Få av badlook lista og M3 speilene..Hvorfor ikke kjøre uten speil ? Mye cleanere.. Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwGolf1.8 Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Beklager, men likte bilen din bedre før..Få av badlook lista og M3 speilene..Hvorfor ikke kjøre uten speil ? Mye cleanere.. hmmm, ja vell. Jeg likte ikke bilen min bedre før. Synes den blir så alminnelig. Går jo titusenvis av "originale" II'ere. Å skulle jeg hatt clean look skulle bilen vært helt original med smale fangere og gammle dører, og 14" felger og grisesenk. Old school eller sånn bilen er nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 DTM-speil er kult det, men uhorvelig upraktisk, da! Ser ingenting i mine :( Bilen blei stilig, men den badlook-lista ødela litt for min del... Jeg digger mest av alt bare en clean grill ;) Ellers et ypperlig valg av baklykter, felger og skermer som ble bra :) Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Dette blir veldig bra ;) Bare litt skeptisk til bad look lista jeg også =) keep up the good work! ;) Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwGolf1.8 Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Legger inn noen bilder av når jeg prøvde med Vr6 leppe. Beklager felgene men var dårlig med dekk på Rondell felgene! Gjett hvorfor! hehe Synes bilen blei litt sinna, men det tokk ikke lang tid før original leppa var på plass, måtte jo bare prøve med Vr6 leppa! Sjekk gutta gliser av att det er søle hele sida på bilen min a! Hater Rudskogen parkeringa etter det har regna! heh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Du spurte om hva andre syntes, og jeg svarte ;) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwGolf1.8 Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Du spurte om hva andre syntes, og jeg svarte ;) No hard feelings! Syns det er bra att folk har forskjellige meninger jeg. Ellers hadde jo alle kjørt i samme bilen med samme stylinga! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 synes bilen ble bra jeg! :) finere med andre felga og gti leppa! evt lakkere vr6 leppa:) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Bra du valgte GTi leppen igjen. Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwGolf1.8 Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Det var en kompis av meg som kalte den vr6 leppa skjegget, så da blei den fort tatt av igjen, hehe. Pluss att den plutselig blei i tre deler! Takket vere traktor veiene i telemark;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwGolf1.8 Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 har en del deler jeg ikke trenger med til golf visst noen er interessert. har bla. Kr kammer 16V, 90 bakfanger, grenrør 8v, monopint forgasser, originale lykter visst noen interessert, dashbord (polstret), svarte gulvtepper hele gulvet og bagesjerom. Zender 7x15 felger med nye 195/50x15 dekk på! brytere til gti 8v, bla den som jeg ikke husker hva heter nå, den bak rattet med kjørekomp fra gti 8v 1986mod. Spør meg visst det er noe dere trenger! Har også en kompis med masse Golf II deler! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 hvor mye skal du ha for grenrøret?? ;) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwGolf1.8 Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 hvor mye skal du ha for grenrøret?? ;) Høystbydende over 500,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg