basstorius Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Om det er noen som trenger deler til en girkasse, type CCM, så ta kontakt. Kassa er komplett og fungerer, men det er hull i huset til diffen. Flensakslinger og sjeltemekanisme er der. Det eneste som ikke er på kassa er den lille snurredingsen til speedometeret. Kan sikkert selge enkeltdeler også. Kom med bud/ forslag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myklebust Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 du har ikke skjermer til en corrado ? venstre helst ??? Siter 1990 Vw Corrado G60 2001 Mazda 626 (Solgt) 1990 Vw Corrado G60 (Solgt) 1991 Vw Corrado G60 (Solgt) Det Finnes 2 typer mennesker..De som vill og De som har Corrado Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
basstorius Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Nei, kassa har sittet på en passat, og det er kun kassa jeg har bytta. Bilen skal jeg aldri selge:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 jeg trenger en 100mm medbringer(fra diff til drivaksel) har du den? Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg