mordahl Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 hei, jeg skulle skifte bremseskiver bak på min vectra b. og når jeg tok av skivene så knakk noe av som jeg vil tro er bremseklosser til håndbrekket. eneste er at jeg aldri har hørt om dette før. Så jeg lurer på hva det er og ca pris på nye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacveg Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 altså hvis du skifter skiver så skifter man jo som oftest klosser også! og bremseklosser for skivene:O hmmmm Siter - 2006 Audi A4 1.8turbo quattro x 1991 Audi S4 2.2turbo 20v x 1990 Opel vectra a 2000 16v x 1982 yamaha qt x 2005 derbi senda drd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_m_82 Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Du har skiver og klosser bak? Inni bakskivene ligger det et annet sett klosser til brekket. Hvis disse er knekt/ødelagt kjøper du nye på biltema. NB: behold orginalt mont.sett for håndbrekkklosser da nytt sett er så stiv i fjærene at du kan ta lang fart å drite i å få de på;-) Hjalp dette? gjorde det samme med min serru. Haynes Vectra bok ble redningen:-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordahl Skrevet April 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 ja da har eg forstått d, takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordahl Skrevet April 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 monterte d nå, eg synes ikke d var så vanskelig å få på de nye fjærene, var jo seff litt stress men me en vanlig tang var d nå bare å dra de på!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg