Gå til innhold

er 528 en bra bil?

Ranger emnet

FriX-244TiC

Anbefalte innlegg

hehe...

Mennne trur dere ikke atte i dag da jeg starta bilen etter jobb.. så lyste den forbanna ABS lampa ..Gult og det gule ikonet for antispinn.. Faen!! men så stoppa jeg den..lampene kom igjenn.. kjørte hjem..slo av å låste dørene..låste opp å starta den å da lyste IKKE lampene!! hmmmmmm

får vel se..er vel en føler det.. håper a gamle eier betaler den.. liksom første som skjer er at man må te for å skru..uff.. er liksom derfor jeg har kjøpt den.. får å sleppe....

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe...

Mennne trur dere ikke atte i dag da jeg starta bilen etter jobb.. så lyste den forbanna ABS lampa ..Gult og det gule ikonet for antispinn.. Faen!! men så stoppa jeg den..lampene kom igjenn.. kjørte hjem..slo av å låste dørene..låste opp å starta den å da lyste IKKE lampene!! hmmmmmm

får vel se..er vel en føler det.. håper a gamle eier betaler den.. liksom første som skjer er at man må te for å skru..uff.. er liksom derfor jeg har kjøpt den.. får å sleppe....

ABS føler koster jo 120kr eller noe sånt noe da.. kan jo ryke når som helst, men dog tar deg to min å bytte... samme skjedde på min.. da begynte girkassa å monge, men var visst abs føleren som påvirket den og..

08 - Volvo V50 2.0d R-Design

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg kan se koster en ABS føler til e39 865 kr med moms.

Hilsen Trond

Er greit det:)!! lampa har ikke lyst siden å alt er sjef.. men da har jeg det i bakhodet da vettø..

Bestilte Chrome "angel eyes" i fra GS i dag! men når det gjelder senkesett..dem har 40/20 sett..lurer på å handle det da.. men trenger bare foran da.. er nivåregulering bak.. er vel bare å lure den med å skru på staget(alb) men vet ikke om det kansje egentlig må gå gjennom en data? vet vertfall atte dem må justeres inn med pc på lastebilene på jobben..ellers blir d haraball..

jaja.. tok noen bilder i dag da:)..

P4190016.jpg[/img]

P4190017.jpg[/img]

10" med 265/35-18 happyhappy

P4190018.jpg[/img]

P4190019.jpg[/img]

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil det der=) gratulerer så meget=) ja.. abs føleren var litt dyrere enn jeg husket.. min feil..

gleder meg til å se oppdatering videre på bilen din=)

Rich

Edit: tenkte om du var nysgjerrig, så hadde jeg 40/20senking på min 528i... slang med et bilde, så du får et inntrykk om hvordan din blir på 18" bbs.. ;)

DSCN1976.jpg

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker:)....

NIce Den 528der med 40/20.. er det nivåregulering på den!?! trenger jo ikke fjærene bak da det ikke er noen der hos meg.. Og har du en extra "frontleppe" på den eller annen fanger?

Trond: ska vere "skru fri bil" jah.. meen ikke Gubbebil..hehe..

er kjempe allrighte di felgene jah:) liker dem godt.. men er jo nesten 20cm fra dekk til buen..uuuuuf..

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker:)....

NIce Den 528der med 40/20.. er det nivåregulering på den!?! trenger jo ikke fjærene bak da det ikke er noen der hos meg.. Og har du en extra "frontleppe" på den eller annen fanger?

Trond: ska vere "skru fri bil" jah.. meen ikke Gubbebil..hehe..

er kjempe allrighte di felgene jah:) liker dem godt.. men er jo nesten 20cm fra dekk til buen..uuuuuf..

Ikke nivåreg på den, men hadde den aerodynamiske frontleppen på det bilde der, men byttet senere til org M5, ble helt riktig høyde med senking og M5 fangeren. Anbefales!

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okay okay.. ja må jo ikke VERE så sinnsyk lav heller.. hadde 60mm senkesett på s6en å 2x2,5" exsos.. det subba noe så inni helsike mange ganger atte..

lurer på kansje en sånn frontleppe da senere.. ikke noe stress vertfall.. da kan jeg likegodt få lakkert fanger å panser da det er litt steinsprut der..

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okay okay.. ja må jo ikke VERE så sinnsyk lav heller.. hadde 60mm senkesett på s6en å 2x2,5" exsos.. det subba noe så inni helsike mange ganger atte..

lurer på kansje en sånn frontleppe da senere.. ikke noe stress vertfall.. da kan jeg likegodt få lakkert fanger å panser da det er litt steinsprut der..

Var ikke lavt dette her, bare helt ideelt.. gikk an å kjøre med.. ^2mMy^ på forumet her, han har 50mm fjærer på, men reelt er bilen nærmere 70mm.. den er lav, men slår overraskende ikke ned på andre steder enn hvor lave biler normalt slår nedi..

Så 40/20 på din er perfekt, også kanskje hele aerodynamiske kitet med takspoiler! hvite blinklys, så kan du i grunn ha den sånn? :)

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

Da har jeg gjort det store!! jeg kikka ikke godt nok til høyre :(..

Fronten er ikke som på bilde lenger:(:hammer

Hadde takst på den å regna me ca 70lapper i skade..

Forskjerm,fanger,lykt å panser

skal på arbe nå legge om til vinterhjul.. da det hender at bilen står ute om natta.. så er det nesten en måneds ventetid til jeg får tid på det verkstedet :(.. godt jeg har gammal 240stv å bruke :)

DSC00492.jpg[/img]

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider