classic Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 hvor står denne? Uten å være for spesefik, så befinner den seg vel i Oslo. (om det nå virkelig var den jeg så her om dagen) Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Uten å være for spesefik, så befinner den seg vel i Oslo.(om det nå virkelig var den jeg så her om dagen) javel. har ikke tlf til eieren? noen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 javel. har ikke tlf til eieren? noen? Du kan ta kontakt med meg... Er jeg som eier kjerra.... Sender deg nr mitt på PM.. Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Du kan ta kontakt med meg... Er jeg som eier kjerra.... Sender deg nr mitt på PM.. greit:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Bumper denne... Og sier at første mann med 3500 kr får kjerra.. Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 er den kjørbar da? Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Tja... ny skjerm, panser og frontplate, fanger så er den kjørbar ja... Eller om du bare skal ha en sprek bil med bakhjulstrekk til å herje på jordet med er denne tingen :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 oki, typen til søsters hadde en 2.6 før, så ville han skaffe en bulka bil for å rette opp. så blir det dyrt å leie henger osv for å hente den til trondheim :( Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Tja... ny skjerm, panser og frontplate, fanger så er den kjørbar ja... Eller om du bare skal ha en sprek bil med bakhjulstrekk til å herje på jordet med er denne tingen :) Byr deg 2500kr, så kan du vurdere det om du ikke får noe bedre. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Dette er helt latterlig, rart at ingen har spurt om å FÅ bilen... 3500 er prisen også får man 1500 igjen på vrakpanten... Selger man denne i deler så får man lett inn 10 lapper... Det vil si at denne bilen koster 2 lapper for de som ikke har lært å regne enda... :knob: Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Som Polardego sier så er denne i grunn en bil til 2000 kr... Og deler for mange tusen kr.. Interiøret er pent Motor går bra Girkassa er bra Drivaksling bak er bra Luftdempere bak Bilen selges for første mann med 3500 kr. Ingen som vil ha? Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Som Polardego sier så er denne i grunn en bil til 2000 kr... Og deler for mange tusen kr.. Interiøret er pent Motor går bra Girkassa er bra Drivaksling bak er bra Luftdempere bak Bilen selges for første mann med 3500 kr. Ingen som vil ha? Er interessert men hvor står den? sandefjord?? Det blir fort litt langt.. Manuel eller automat? Mvh Håvard Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Men kan du å sende meg ett tlf nr på pm visst det ikke står her en plass da.. Hadde evnt hatt en mulighet for å henta bilen i morra(Mandag) Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg