opel freak Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Finnes det noen internett sider som selger slike kit til 190? Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 http://www.gikturbo.no/shop/pDetail.asp?id=332 http://www.gikturbo.no/shop/pDetail.asp?id=333 http://www.gikturbo.no/shop/pDetail.asp?id=334 der har du noen.:P Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Stod da fint lite om disse kitta da men, har du noen utenlandske sider på lur også kansje? Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 hmm. hadde en svens skide men husker ikke va den het. koster 32k for turbo kit da:P Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Er penger noe problem da, hehe :) Nei jeg vil bare "kartlegge" litt.... Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 penger er det størte problemet mitt:P har jeg hatt alt for mye penger så har jeg ikke hatt 2 litern noe lenger:P 3.2 AMG motor med turbo sier du?? hehe Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Banken har penger, hva med en 320cdi motor i 190'n da tror du? Chiptrimme og 7 trinns automat kasse...... skikkelig cruiser Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 hehe. hvis du fpr starta det da.P er jo sinnsykt med elektonikk i cdi bilene da::P men vært gromt. kjører fattern sin 04 E 220 cdi me 150hk. går bra det å:P er ikke som gamle 250 diesler nei:P Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Man får vel kjøpt eksterne motorstyringer som egner seg for diesel vel? Diesel tror jeg er i sterk vekst når det angår tuning som går utover vanlig chiptrimming så en dag tror jeg ungdommer begynner og trimme diesel biler like mye som bensin. Forskjellene mellom bensin og diesel motorer begynner og bli forsvinnende små vertfall. :) Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 jepp. så en 190e med 3 liter turbo disel i 400hk+:P Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 real life eller på internett? Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 disse setta her... er mosselman sine det? Var vel en i klubben som solgte ett sånt for lenge siden, mb190freak? Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 kan hende det:P så den på nettet ja:P har den på datan og:P er fra finland han som har den:P er en 3.0-12v turbo og en 3.0-24v turbo:P diesel begge:D har du msn adresse så kan jeg sende de filmene jeg har av den:P Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 har sett filmen tror jeg. tester de ikke bilene i benk da? Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 filmen er iallefall fra når de kjører... ryker som faen, går som faen :) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg