Gå til innhold

Liten samling i kr.sand påskeaften til ære for sommerdekka??

Ranger emnet


golfnos

Anbefalte innlegg

ja virka som han prøvde å stenge han i den vinrøde 200en inne, men det gikk jo greit heldigvis.. så gikk vi hjem med min bil og skulle ha en tur til byen i han sin så møtte vi politiet rett etterpå og di snudde ganske raskt så vi måtte stoppe en mørk plass til di kjørte forbi så dro vi hjem..

 

var bra med folk der oppe.. bilen min er jo halv ferdig så ikke så gøy for meg men den skal til lakkering (farge: midnight purple) så da blir den litt finere..

 

neste gang skal jeg oxo få laget litt liv der ute.. var jo ingen som tørte jo:nono:

 

 

vet! snakket med Espen jeg og! kjenner til han som skal lakkere bilen din. blir knall fin!!!!! Siste turen du hadde over plassen, var det godt du ikke la bredt, for en uniformert bil lå rett bak buskene nede ved mc.donalds da ;)

 

Må huske at det ikke blir mer morro en du lager selvm'm m'm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vet! snakket med Espen jeg og! kjenner til han som skal lakkere bilen din. blir knall fin!!!!! Siste turen du hadde over plassen, var det godt du ikke la bredt, for en uniformert bil lå rett bak buskene nede ved mc.donalds da ;)

 

Må huske at det ikke blir mer morro en du lager selvm'm m'm

 

ja jeg tror det kan bli veldig bra når jeg får lakket den:-)

 

vel jeg hadde meg et par runder i rundkjøringa nedforbi mc donalds.. var ingen som kom etter da heldigvis..kjipt hvis purken hadde kommet da..

å sladde på plassen får jeg psyke meg opp til neste gang;-) ikke vant til å ta det blant folk enda..

 

når drar dere oppover til arendal til helga?? kansje ta følge oppover??

http://www.thisgirlgoessideways.com

 

Nissan 180sx s13 sr20det 95 mod

Nissan 200sx s13 91 mod (x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kansje ikke så dumt for oss ifra kr.sands området å kjøre "samlet" bort?? ;) Siden treffet begynner ca 7 kunne vi vel kjørt i 6 tiden??

 

Hvor skulle vi kjørt fra? kan bli morro det med "kolonne" bortover på lørdags ettermiddagen ;)

 

Kan jo møtes på Sørlandssenteret og kjøre samlet derifra. Det vi har brukt å gjøre tidligere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår