Mentos Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Hey Etter at jeg byttet begge drivknutene og høyre stab-stag har bilen begynt å trekke mot høyre når jeg kjører rett fram. Er redd dette kan komme av 2 ting; 1 - ikke dyrt: når jeg bytta stab-staget på høyresiden bytta jeg ikke den på venstresiden og derfor trekker bilen. 2 - au da: når jeg bytta drivknutene ble metoden "slegge-mot-trebit-mot-bærebro" tatt i bruk for å få slått ned bærebroa... metoden ble gjentatt. M.ao: forstillinga er ødelagt. Hva tror folket? Siter - 2004 Nissan Almera 1.8 Tekna x 1992 Nissan Sunny 1.6 SLX (Vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 få justert forstillinga di, er nok det som er feil, hadde noe lignende selv en gang. koster ikke all verden det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 eller få drivknutene ordentelig på plass... Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mentos Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 få justert forstillinga di, er nok det som er feil, hadde noe lignende selv en gang. koster ikke all verden det. Dette koster ikke allverdens? Hvor mye betalte du? eller få drivknutene ordentelig på plass... Tror du dette kan ha noe å gjøre med det? De skal være på plass og "settled" nå. En ting til; er det farlig / ødeleggende å kjøre med forstillinga sånn? Siter - 2004 Nissan Almera 1.8 Tekna x 1992 Nissan Sunny 1.6 SLX (Vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Og du er sikker på at du har like mye luft i begge dekk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 forstillings kontroll er vell 500 kroner på verksted. 4 hjuls kontroll er vell 7-800 kroner på verksted. ikke bare lite luft i dekket? :S Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Jekk opp og sjekk at bremsene ikke henger innpå. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Dette koster ikke allverdens? Hvor mye betalte du? Betalte rundt 1000 for å rette opp forstillinga. kan lønne seg å avtale pris på forhånd. den stakkars mekanikern holdt på i over 3 timer..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mentos Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Lufttrykket er OK. Kan være bremsene, husker at plata (shims) mellom stempel og kloss var rimelig gjennomrusten... mulig jeg fjerna hele greia. Det kan jo være en årsak da. Har hatt elendig bremseeffekt også. Will check that out! Alternativt blir det forstillingskontroll.. tusen takk for bra svar! :D Siter - 2004 Nissan Almera 1.8 Tekna x 1992 Nissan Sunny 1.6 SLX (Vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 tror jeg betalte 1400kr for forstillingskontroll på merkeverksted :| Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remiandre Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 jeg tok forstillingkontroll/justering hos mekonomen sitt verksted på storo for ca 2 uker siden, betalte 1400,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 mange verksted har sluttet og tilby kun forstillingskontroll, nå har de fleste gått over til 4hjulskontroll grunnet at man gjør omtrent den samme jobben som om at man bare skulle ha justert forstillinga. Derfor prisen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg