Johnsen Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Hvilket ratt ville dere hatt? kom med deres meninger :boxers (er ikke så flink med photoshop, men dere ser sånn ca hvordan d vil se ut :op) som dere kanskje ser, så er det ratt fra Luisi... Mvh Johnsen Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biohazard Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Hei. ville tatt de sølvfarga.. Går mer i ett med resten av bilen's interiør. Eller ville jeg tatt rød kanskje.. men da hadde jeg lakkert no røde detaljer Siter Volvo 940 Turbo Intercooler (1996) t34, 968dyser, 3"lmm, spesial chipær, stor cooler, Opel Vectra A 2.0i (1993) SOLGT Bilen min: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=155639 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif_Håkonsen Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Trur jeg ville gått for enten det svarte å blåe rattet, eller det helt svarte!:wonder Siter Ride it like you stole it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet April 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 arg... ett vanskeligt valg det her, tenkte på enten det blåe eller det svarte jeg og, men når jeg ser på det røde og det gråe så ser de ikke så verst ut de heller... hmmm (har jo blå belysning i instrumentpanelet :op) Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif_Håkonsen Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Det røde og det med sølv blir liksom så skrikende! Må ha noe som står i stil med resten av interiøret liksom,synes jeg jaffal! :) Siter Ride it like you stole it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Trailer Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Nå har jeg glemt hva det heter, men jeg foreslår at du lakkere de derre "ventilene som spyler ut luft inn i bilen" til samme farge som du har på rattet. Da får du litt mer samsvar mellom dem to. og da passer det mye bedre. du kan jo prøve å gjøre det i photoshopen, da blir det nok enklere å se hvilket ratt du vil. Jeg vil forresten ikke ha kjøpt det gråe, det var fælt :P Blå eller svart, kanskje helst det svarte ettersom resten av interiøret er svart :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg