Gå til innhold

Ville jeg angret om jeg kjøpte denne 240?!

Ranger emnet

Volvo242Turbo!

Anbefalte innlegg

forsiktig med hva du sier på sånne sider som dette! Ch.nummer er ikke vert å begynne å rote med..

Men ellers var det en jo en Kjempekul bil!! så du kan jo tenke deg hva bare det koster å bygge motor som bremser over 500hk! vis alt er rektig der..skikkelig kasse å bak aksling så blir det penger.. kan tenke meg at du får ikke bygd den motoren,kasse å aksling for under 100lapper i norge!altså at du får noen til å bygge den opp for deg..

//vegard

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir fort over 100k når jeg må tolle en bil med 500hk.. Men må jeg betale masse avgifter vis jeg skulle satt motor og drivverk osv i 740?

Sendt noen mailer med han, men skjønte ikke dette:

"Motorn har inte varit några problem med,

men ska man åka fort på 402m ska man nog bygga

om upphängningen av bakvagnen, med riktigt ställbara stegar"

Han har M90 kasse i den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten selvsensur der;)

Men skal du bygge alt over, så er det ikke noe problem.

Ingen toll på bildeler uansett, er vel ikke på privatkjøp uansett heller da.

Moms skal vel strengt tatt betales på alt over 5000.

Evnt. kan du be svensken levere bilen et sted i Norge, så slipper du noen risiko for å bli krevd moms ved grensa.

-1995 Volvo 960

-2010 Touran R-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å betale 80000 kr for sen stygg 240 e overhode ikke værd d! unasett om den har 500 eller 1000 hk så e d ikke værd d! d e jo for pokker tidenes styggeste bil. å så må du jo tenke dæ alt d hælvette me papiran da (liker ikke papir jobb) å ka d koste i toll å hele pakka! å du sporte om du ville angre på å kjøpe en 240 så e svare JA JA å atter JA!! styrr unna svensk dritt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nissan s13: Ja, han for i det minste komme til grensa:P Må nok ta bilen på henger siden det ikke står skilt på den nå.. Hadde vært moro å hatt den motoren og div i 740 vis jeg ikke må betale for annet enn bilen..

Men lurer på hvor mye den motoren sånn ca er verdt?

Jeg har flere bilder a den vis det hjelper å se..? men for ikke lagt ut fra datan.. Sku hatt en mail addresse da?

tommyk: "svensk dritt" blir det nå uansett da, om ikke denne lissom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å betale 80000 kr for sen stygg 240 e overhode ikke værd d! unasett om den har 500 eller 1000 hk så e d ikke værd d! d e jo for pokker tidenes styggeste bil. å så må du jo tenke dæ alt d hælvette me papiran da (liker ikke papir jobb) å ka d koste i toll å hele pakka! å du sporte om du ville angre på å kjøpe en 240 så e svare JA JA å atter JA!! styrr unna svensk dritt!

hvis spm. var om du var tåpen hadde svaret vært JA JA JA!!! styr unna drittunger.

Volvo 245 Turbo - Prosjekt

-Jag gasar tills det rasar!

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider