Poffs Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 hallo nå er ikke jeg no hai på vw så jeg spør her finnes det helrøde baklykter og få kjøpt? skal ikke lakke dem røde bare så det er sagt... gjerne link: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 hallonå er ikke jeg no hai på vw så jeg spør her finnes det helrøde baklykter og få kjøpt? skal ikke lakke dem røde bare så det er sagt... gjerne link: du kan stikke til bilextra..trur dem selger slike på bestilling Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 hallonå er ikke jeg no hai på vw så jeg spør her finnes det helrøde baklykter og få kjøpt? skal ikke lakke dem røde bare så det er sagt... gjerne link: Orginale røde fra Polo 6N facelift passer med litt mods og ser definitivt bedre ut enn f.eks lakkede lamper Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Orginale røde fra Polo 6N facelift passer med litt mods og ser definitivt bedre ut enn f.eks lakkede lamper ok,mye som må gjøres da! men selger bilextra baklamper og slikt da?trodde de bare hadde neon lys og revehaler jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 ok,mye som må gjøres da!men selger bilextra baklamper og slikt da?trodde de bare hadde neon lys og revehaler jeg:) forhandleren selger slike... søk på forumet så står det hva som må gjøres... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Har disse liggende, send pm om du er interessert.. hallonå er ikke jeg no hai på vw så jeg spør her finnes det helrøde baklykter og få kjøpt? skal ikke lakke dem røde bare så det er sagt... gjerne link: Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 der har vi døm ja må mye modifiseres? er dem lik i størrelse som de orginale gidder ikke søke,er trøtt og skal køye nå ciao Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=34786 der har vi døm jamå mye modifiseres? er dem lik i størrelse som de orginale gidder ikke søke,er trøtt og skal køye nå ciao Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veliro Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Noen som har til salgs nå? Jeg vil og ha... :) Edit: Eller noen andre baklykter som gjør seg bra på en mørkeblåd polo 6N 96-modell... Siter - 2001 VW Golf Highline 1.9TDI - (X) 1996 VW Polo 6N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg