Tone Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 kjøpte meg nye felger i går men så merker jeg at det rister så veldig i rattet kan det være att felgene er feil avbalansert?men vet også at bremse skivene foran er skjeve skal bytte de kan ristingen ha noe med skivene å gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Kan være begge deler, bytt bremser først hvis du uansett skal det og avbalanser dekka hvis fortsatt feil. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest //TCCW Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Som regel når dekkene er feil balansert / ubalansert, så rister det fælt i selve rattet under kjøring i div. hastigheter. Når det er skivene, så merker du det mer i hele bilen kun under bremsing. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 sikker på at hjula er balansert da? :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tone Skrevet April 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 ja det er jeg var der når de gjorde det men må jo ha gjort det feil ser det ut som Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 ta en prat med de da, er de greie folk så ordner de dette :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest //TCCW Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Det hender at dem setter på feil lodd. Skjedd med meg før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lørnings Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Er det kast i skivene merkes dette somregel mest i bremsepedal og ratt når du bremser. Ved ubalanse i hjul vil hele bilen riste, hvis det rister i rumpa di under vanlig kjøring ville jeg fått dem avbalansert på nytt=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg