Gå til innhold

ALDRIG kjøp STYLING Hos BRLT

Ranger emnet


Omegamannen

Anbefalte innlegg

Okey jeg må bare få ut mitt sinne! aldrig kjøp styling produkter av svenske brlt!

 

har venta på en sportgrill 2 måneder osv.når jeg betsilte den og betalte den for den ,fikk jeg høre den skulle komme om 3 uker.det var greit tenkte jeg.så ringte jeg i dag.da hadde den heller ikke kommet.men når Ho¤# av drittfaen spurte om jeg forsatt var inntrisert da fyrte jeg på alle plugga!fyfaen en grill jeg har betalt for og alt !kjeffta den det forp"#¤¤ karen og forklarte han at den var betalt.men men måtte bare få sakt det ringte for en halvtime siden og er ekstremt forbanna fortsatt!

 

BRlT og realcar er noe dritt!!!!!!!

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

 

Opel Maffian

 

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet masse rart hos realcar. Bra kundebehandling, rask leveringstid og god hjelp da jeg fikk tilsendt feil varer ved en glipp.. De betalte frakt i retur og jeg fikk bra avslag på prisen på grunn av dette. Alt i alt veldig fornøyd. Men det kan selvfølgelig hende at noen har negative opplevelser fra samme firma. Da er vi som forbrukere så heldige at det er MANGE lignende firmaer som leverer like varer!!

BTW, realcar bruker å ha fine tilbud! :)

Bravo, Mike, Whiskey!

 

-E30 327 turbo

- 97 Octavia 1,9tdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min jobb sitter tar jeg imot veldig mange telefoner og ringer ganske mange firmaer for å bestille deler osv. Jeg skal love deg at å kjefte er noe av det siste du burde gjøre. Bare prat vanlig og si at her må det være noe kluss så skal jeg love deg at de aller fleste, spesielt profesjonelle firmaer vil ha forståelse og gjøre så godt de kan for å finne feilen. Det finnes ikke noe verre enn sure folk som ringer og blir dritforbanna bare fordi de har ett problem og ikke kan vente litt på en løsning, ting tar tid. Jeg sier ikke det her fordi jeg mener du har feil eller noe, snakker bare av egne erfaringer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja 1 ,måend sener igjen ja!har den forbanna grillen kommet!?nei.hadde de sakt til meg etter 1 uka de hadde glemt og bestile den grillen.som jeg har betalt for hadde det vært greit.men nå vurder jeg og bli en selmords bomber og løpe inn på brl og dra i snora!

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

 

Opel Maffian

 

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår