farlig Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Hei! Jeg skulle gjerne hatt line in på spilleren min. Det er en eldre alpine spiller ( et par år gammel ). Det er ingen innganger på denne, som jeg kan se, men finnes det noen form for overgang eller noe, slik at det kan kobles et line IN signal på den? Jeg er ikke redd for å lodde... Skal komme tilbake til navn på spiller, hvis det har noen betydning. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Lydfabrikken] Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 viss det er en CDA spiller så har den Ai-net inngang, der finnes den en overgang fra Ai-net til phono. den heter KCA-121B Siter Ingen over, all under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet April 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Spilleren heter CDE-7854R Er det noe håp da? Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Nei, den har ikke CD-skifterstyring, så du får ikke koblet inn noe ekstra på den dessverre. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet April 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Det var dumt! Får kanskje se meg om etter en ny spiller da. Hva er en fornuftig pris å forlange for denne brukt? I perfekt stand... Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg