mægge Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 noen som vet hvordan det er å bytte bensinpumpe på audi 100? er en 92 mod og pumpa virker sliten! svakhet på disse bilene? har også fått tilbud fra en fyr som kan gjøre det for 500 kr? skal jeg takke ja? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjone Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Hei! Det høres ut som en god pris. I følge mine kunnskaper ligger bensin pumpe i tanken på Audi 100. Og det er nok litt jobb å skifte den. Tror jeg ville takket Ja:) Siter -BMW 316I Touring xAudi 100 2.3L s-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 har også fått tilbud fra en fyr som kan gjøre det for 500 kr? skal jeg takke ja? JA! Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg