mægge Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 noen som vet hvordan det er å bytte bensinpumpe på audi 100? er en 92 mod og pumpa virker sliten! svakhet på disse bilene? har også fått tilbud fra en fyr som kan gjøre det for 500 kr? skal jeg takke ja? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pjv84 Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 det er heller ikke noe problem og gjøre selv da. Ligger ett lokk bak sete ryggen i bagesje rommet som du må skru av,så sitter pumpa rett under det. skru av den store svarte ringen, og vri ut pumpa!!! ikke en jobb til 500 spenn... er gjort på en halv time!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 nå er det vel nærliggende og tro at det er 2 pumper på denne bilen.. en løftepumpe i tanken + en under bilen? er ikke garantert da audi ikke er hva jeg er mest kjent med.. men de har jo en del fellestrekk med vw på en måte.. pumpa UNDER bilen (trykkpumpa) den er enkel og bytte ut! det samme bør løftepumpe være (om det da er 2 separate pumper i denne bilen) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caterpillar Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 er bare en pumpe,den er i tanken.....! å det finnes bare EN type....det er 040 pumpa som ska sitte der....blir helt ny bil etterpå.klarte bare 55 km/t (!!!) på den gamle pumpa mi.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkumskyskraper Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 nei det finnes to typer, en lang og tynn, og en kortere og breiere, er faktisk to forskjellige festebraketter også.. Siter Min bil: Audi 100 94`, 2,3 E Avant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg