luckyducky Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 vel jeg skjørte golfen en tur etter og ha skiftet over til sommerfelger. jeg var på vei fra soundstyling da en svart porche carerra 4 kom oppover på røde skilt. flere som har sett denne og har litt mere info? feet bil og steike for en lyd Siter UNGDOM MED STERKE MENINGER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 litt leifretting skjørte = kjørte porche = porsche carerra = carrera ;) Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 dro forbi meg også, oppover ved sørlandssenteret. deilig lyd ja, men var skilt på denne da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luckyducky Skrevet April 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 litt leifretting skjørte = kjørte porche = porsche carerra = carrera ;) hehe. er ikke enkelt på skolen når du har hastverk. har ikke internett hjemme så må bruke skolens. og skolen stenger 1530. men takker for retting Siter UNGDOM MED STERKE MENINGER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luckyducky Skrevet April 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 skrevet av andypandy: er det denne Siter UNGDOM MED STERKE MENINGER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luckyducky Skrevet April 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 jepp der er den. har du noe mere info på den? Siter UNGDOM MED STERKE MENINGER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg