Gå til innhold

Bilder.....;)

Ranger emnet


[Romeo^

Anbefalte innlegg

Hei. Synes det er litt laber aktivitet på 9-5 forumet her!!!! Det må vi få en slutt på med en gang...Så herved oppfordrer jeg folk med 9-5 om å legge ut bilder i info om bilene sine så kan vi gi litt ros å ris til hverandre;)

x 98 - Saab 9-5 2,3 Turbo(tilsalgs)

x 88 - Volvo 760 V6 2,8(tilsalgs)

x 85 - Volvo 240

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9-5´en min er ikke akkurat noe å ta bilda av for tiden... Tidligere i vinter var det en idiot som kjørte i høyre forskjerm mens bilen sto parkert, og stakk av selvfølgelig. :deng Ikke nok med d, etpar uker senere var min svigermor å kjørte i ræva på en mercedes, noe som førte til at støtfangeren ble skrapet opp. (..mens mercedesen ble kondemnert :) )

 

Planene er derfor som følgende. Vente til skattepengene er bekreftet, så få fikset fronten og skjermen. Deretter bestille crome 18"/19" felger, (har enda ikke bestemt meg for hvilke??), deretter muligens til neste sesong ny hellakk???

08 Saab 9-3 1,9 TiD Vector

No real power - just turbo shit....

 

1950-65 boble ønskes kjøpt. Alt av interesse fra prosjekt, til strøken bil....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9-5´en min er ikke akkurat noe å ta bilda av for tiden... Tidligere i vinter var det en idiot som kjørte i høyre forskjerm mens bilen sto parkert, og stakk av selvfølgelig. :deng Ikke nok med d, etpar uker senere var min svigermor å kjørte i ræva på en mercedes, noe som førte til at støtfangeren ble skrapet opp. (..mens mercedesen ble kondemnert :) )

 

Planene er derfor som følgende. Vente til skattepengene er bekreftet, så få fikset fronten og skjermen. Deretter bestille crome 18"/19" felger, (har enda ikke bestemt meg for hvilke??), deretter muligens til neste sesong ny hellakk???

 

Har du no bilder av skaddene da? Bare å legge ut da;) Å ta bilder av arbeidet du har tenkt å gjøre, altid veldig inspirerende å se slike bilder....Ellers så kondolerer jeg på det sterkeste, slike folk som kjører på og stikker av er no dritt altså!!!!!FYyyyy.....

 

Lykke til da.....;)

x 98 - Saab 9-5 2,3 Turbo(tilsalgs)

x 88 - Volvo 760 V6 2,8(tilsalgs)

x 85 - Volvo 240

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss .. liv her også jo :)

 

Min 9-5 er i utgangspunktet en -98, som har fått på seg -02 facelift utvendig, og interiør fra en -03 Aero.

 

Bilder finnes her: http://www.garaget.org/?car=7635

Pen den der! litt OT: Den fronten, gikk den rett på eller måtte du modifisere?

07 Nissan Pathfinder 2.5 LE AT IT-pack

65 Volvo Valp Feltvogn (laplander) B18

x 86 Volvo 765GLE, x Mercedes 280SE x91 Mercedes 300 SL Cab x Volvo 745GLE

Selger: B28E kam (ny)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss .. liv her også jo :)

 

Min 9-5 er i utgangspunktet en -98, som har fått på seg -02 facelift utvendig, og interiør fra en -03 Aero.

 

Bilder finnes her: http://www.garaget.org/?car=7635

 

Sånn front ha jeg også lyst på!! Ble drit bra da;) Hvor fikk du tak i den og hvor mye kosta den sånn ca? a??

 

Sett de har sånn på speedparts men der koster en sats rundt 12k mener jeg.... Er vel mulig å få tak i ellers ve???

 

Ellers er det godt å se at det er liv her igjen......:)

x 98 - Saab 9-5 2,3 Turbo(tilsalgs)

x 88 - Volvo 760 V6 2,8(tilsalgs)

x 85 - Volvo 240

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var forrige eier på bilen som foretok faceliften utvendig, men det skal ikke være så mye rallemikk forbundet med å bytte sa han jaffal ...

 

Fronten og baken er kjøpt på SDCC i Trollhättan ( http://www.sdcc.se/ )

 

Er mye godis å få tak i der til trivelige priser :)

-98 Saab 9-5 - Gamle Svarten

-74 Saab 96 V4 - Den grønne rønne

 

Have Turbo .. will travel ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker :)

 

Tente på de felgene i fjor sommer da jeg så de på en svart 9-3, men var litt usikker på hvordan de skulle bli på en 9-5, men heldigvis ble det bra :)

 

Personlig synes jeg ikke noe særlig om Aero fronten, spesielt ikke den fra -04 som "alle" har, derfor jeg ikke har gjort noe med min, men det er godt at man har forskjellig smak, ellers ville verden vært et mye kjedeligere sted :D

-98 Saab 9-5 - Gamle Svarten

-74 Saab 96 V4 - Den grønne rønne

 

Have Turbo .. will travel ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har bilder av 9-5 med 9-3 Aero felger på? Tenker på de med 2 eiker ved siden av hverandre.

07 Nissan Pathfinder 2.5 LE AT IT-pack

65 Volvo Valp Feltvogn (laplander) B18

x 86 Volvo 765GLE, x Mercedes 280SE x91 Mercedes 300 SL Cab x Volvo 745GLE

Selger: B28E kam (ny)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår