aryx Skrevet Juni 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 Fettern min skal selge Mr2'en sin, nyoverhalt turbomotor. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=253403 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 den vakke dum du.. men vet du hvor mye han ska ha for den?? gidda ikke å ringe for å finne det ut lissom.. med tanke på at jeg bor et stykke unna oxo lissom.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Originally posted by The cowboy den vakke dum du.. men vet du hvor mye han ska ha for den?? gidda ikke å ringe for å finne det ut lissom.. med tanke på at jeg bor et stykke unna oxo lissom.. er det vanskelig å ringe når du bor et stykke unna? ;) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet Juni 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Du får nesten ringe å høre med han. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 what?!?! har Arold en sånn bil? det visste jeg ikke,gitt... gikk da i samme klasse som han i 3 år... vel vel.. fin bil,affall :) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet Juni 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Han ja, han har hatt en Ferrari replica også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Originally posted by aryx Han ja, han har hatt en Ferrari replica også jepp,i know...;) personlig synes jeg ikke den var no særlig,men.. hatt mange biler den karen,gitt.... ;) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet Juni 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Mange som tok den for å være ferrari, selv om det ikke satt all verden av hk i den, så var den vakker :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thordarson Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Men ærlig talt da man.. Skjekke hjulbuen bak på den replikan da!!! grusomt. Og den er allt for kort til å være en ferarri:) har sett den live og jeg synes ikke det der er noe ass.. Men spesielt, mange som ikke har peiling som tror det er ferarri:D Headturner! Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Originally posted by thordarson Men ærlig talt da man.. Skjekke hjulbuen bak på den replikan da!!! grusomt. Og den er allt for kort til å være en ferarri:) har sett den live og jeg synes ikke det der er noe ass.. Men spesielt, mange som ikke har peiling som tror det er ferarri:D Headturner! skulle skrive det samme,men gidda ikke...så,jeg henger meg på og er enig med deg,jeg... :D:D Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedy Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Personlig synes jeg MR2 er fetere enn en Ferrari-replica.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Originally posted by Speedy9 Personlig synes jeg MR2 er fetere enn en Ferrari-replica.... enig i den,gitt! løp og kjøp,folkens.... ;) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thordarson Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Hvor mye flis er det i en slik bil da? Mr2 kjerra det er snakk om:D Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speeder Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 sitter vel 204 Hp i den tror jeg, samme som det sitter i celica gt4 st185 Siter - 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane - 2015 Passat 2,0l 150hk TDI - 2015 Zoe R210 - 1998 Corolla 1.3x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Originally posted by aryx Han ja, han har hatt en Ferrari replica også Berg Auto? Isåfall...den var ikke noe særlig, Mye slurv. Er det orginalt 3SGTE i den bilen eller er det byttet motor? Eller er det en turbo konventert 3SGE? Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg