bubba Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Har 323ci 2000 modell, 90000 km. Enkelte ganger ved oppstart rykker bilen når jeg starter kjøringen. Spesielt ved lav fart. Har hatt den inne til sjekk hos BMW-verksded. De bekrefteer feilen men finner ikke ut hva det er. De har søkt gjennom det meste men uten å finne feil. Virker somm den ikke får bensin ved rolig kjøring/lavt turtall. Den starter fint og går jevnt på tomgang. Noen som har tips? Hilsen Bubba:confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nmork48 Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 Har samme greia på min 323ciA men det er kun vis motor er helt kald ved oppstart. kan virke som att når den automatiske kjåken er på så fjusker den litt, hopper en hundre omdreininger opp og ned. Mulig det er bare sånn det altid har vert.. Siter Tysk kvalitet! -Audi A4 TQ S-line -Bmw 323ci 2.5 2000 -solgt- -Bmw 320i 2.0 1999 -solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 er ikke en dyse som kan fjuske da..er det på min etter mye leting av verkstedet... Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spruddel Skrevet August 30, 2008 Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 Gidder ikke lage en egen tråd for dette spørsmålet mitt, når jeg tror det er samme greia.. Bilen er en E46 320D (2004) og når motoren er kald, så hakker den og går litt ujavnt på en måte (vanskelig å beskrive), men bare i lave hastigheter. Hvis man gir på gass, så forsvinner lyden.. Er det dysene tro? Siter BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg