TurboKnut Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Har et sett med 4 stk 17" originale Saab-felger som jeg ikke har bruk for lenger. 7x17, ET 49, 5x110 Fine og hele og ikke kantkjørte. Felgene er fra 2004. Gi bud... Felgene ser ut som de som er nederst til venstre på denne linken:http://www.saab.no/main/NO/no/model/95/10/T/2/accessories_result.shtml Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Må da være noen som ønsker seg billige (origianale) felger til Saab. De koster kr 3500,- pr stk om man skal kjøpe dem nye !!!!!!! Selges kr 2000,- for alle 4. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Jeg regner med de er solgt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet August 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Jada, solgte dem i mai jeg. Har bare glemt å poste det her. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg