KadettC_76 Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 har en 91mod pasadena 1.8 hvor ska jeg lete etter en større dynamo, ska oppdatere litt på anleggsfronten så har nok behov for en. Finnes det noe brukt brukbart som passer rett på? fra diesel eller noe? vil ikke betale mange tusenlapper for det nei.. Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Har jetta større dynamo enn golf? Kompis av meg hentet dynamo fra Jetta for noen år siden, 80-90A om jeg ikke husker feil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 nei.. jetta har samme dynamo som golf... bilene er identiske.. sett bort fra bakenden på dem Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet April 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 ingen av dere golf freaker som vet dette? Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoFFen Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 henta min 90A dynamo fra en -89 passat 1,8 gl.. :) Passa rett over.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet April 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 nice.. 90A dynamo holder vel ei stund det. Hvor mye ligger de på? Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoFFen Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Er du heldig får du den for et par hundrelapper.. jeg overhalte min med nye lager osv. Ferdig installert i bilen kom det på rundt 400,- .. Men du verden som det hjalp! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg