Skody Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Liker ikke helt denne RS-fangern, men greit.. Hvis det eksisterer en audi 50 bildetråd vennligst si fra, og gi meg url til den. :) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 er det bare meg eller likner den røde racebilen der golf 1?..(nei jeg har ikke peil på hva jeg snakker om akkurat nå:)) Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet April 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Du er ikke HELT på bærtur. Fangern er vel en rs-fanger(kopi?) fra/til Golf1/2. Og grunnen til at det likner på en Golf er fordi at VW Polo mk1 er billigutgaven av Audi 50. "Alle" VAG personbilene som ble utviklet på 70-tallet brukte audi-teknikk. Four rings to bind them all. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpolo Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 den gule var desidert penest mangler kun BBS RS felger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg