Gå til innhold

Noen med Octavia her?

Ranger emnet


aRne eGGe

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...

Der var det litt respons ja...kjekt!

Noen som har noen bilder å slenge inn?

Det som er gjort med min `00 modell er følgende:

*senk 30mm

*18" A8 felger

*toning av ruter helt frem

*sportsgrill

*RS hekkvinge

*K&N luftfilter

*krommet endestuss(vet ikke helt hvor bra det ble,men men)

 

Videre planer er sportseksos(bakre potte) og litt mer anlegg iløpet av sommeren.Mest sansynlig mer senk og..:phatyo

 

Skal få knipset noen bilder og slengt innpå snart.

VW Touran

VW Golf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt på sportseksos fra Simons, er jo tilpasset bilen.....

Og K&N 57i luftfilter.

 

Det vil vel bli bestilt når skattepengene blir utbetalt....

 

Hmm,ok.

Hvor får man tak i dette? Lurer på om jeg ikke skal spandere på meg litt lydblah

 

Har du bilde av bilen din?

VW Touran

VW Golf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Jeg har tenkt litt på å røffe opp bilen med noe styling fra Milotec (www.milotec.de).

Spesielt 4x4-looken som appellerte til meg. Kontaktet norsk importør om noen baklykter og de skulle ha dobbelt så mye som Milotec skulle ha på sine tyske sider, men de skulle sjekke prisen og ringe meg tilbake... Særlig!:iconsm

 

Siden jeg har sølv metallic, litt originalkrom og originalsort så fortsetter jeg med de fargene. Har malt original kaliperne mine sorte (Hammerite slett lakk). De er såpass små at å male de knall rød eller grønn vil ikke passe. Ønsker at det skal se pent ut, og heller fremheve de detaljene som jeg har investert i.

 

Skiftet ut sommerfelgene til antrasittgrå lakkert ALU-felg, 16" Dezent F, Toyo Proxes T1R. Kjører en del med familien så jeg ville ikke øke felgstørrelsen ytterligere.

 

Har kjøpt nye ekstralys, Hella Luminator Compact Chromium, kjører såpass mye i mørket at jeg vil ha litt bedre lys når det blir mørkt. Kjerringa ville ikke ha plastlook, så det ble ordentlig krom.

 

Skal jobbe mer med steroidanlegget mitt også. Et anlegg som gir lyd og ikke dunk-dunk og forvrengning. Har en dyp og definert subbass nå, skjult forsterker, elektrisk anlegg og ei basskasse som enkelt kan løftes inn og ut av bilen slik at vi får plass til tingene vi trenger når vi drar på tur.

 

Ellers blir det vel konefilter og shine detaljene i motorrommet utover høsten, mens jeg sparer penger og venter på andre Milotec-importører som ikke skal ha så mye avanse. Det blir en sommer neste år også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Er det sportsgrill på bildene du har lagt ut?

Har også tenkt på sportsgrill, men da uten emblem...

Hvor mye kostet toningen av rutene?

 

Er original grillen som står på.

Jeg ga 3500,- for toning av alle rutene utenom frontruta med 3M film.

Meget fornøyd.

 

Har etter sist innlegg solgt A8 felgene og satt på 8,5x19" med sort senter og høyglanspolert kant.

 

Bilen er nå også til salgs,så hvis noen er interessert er det bare å ta kontakt;)

VW Touran

VW Golf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår