Flat Out Accord Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Dersom du oppgraderer fronthøytalere i dørene, anbefaler jeg å legge brownbread over hele døra. Jeg tetta alle hull som ikke trengtes for å få på dørtrekket. Husk å beskytte staget til låsen, ellers setter den seg grundig fast. Dette resulterte i en usedvanlig tett dør, og høytalerne tåler masse juling. Hjalp ikke så mye på støy som jeg hadde håpet, men det er absolutt verdt det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nesrednA Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 her har jeg laget den andre veggen, her skulle jeg ha dvd spilleren inni. jeg lagde en mekanisme som gjorde at spilleren kom ut av veggen når jeg tok opp bagasje lokket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeta Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Artig å se gamlebilen igjen! Ser att sub elementene er der enda + kondis, men forsterkerne er bytta ut. Anyway, her er et gammelt bilde av hvordan det så ut i bagasjerommet (før jeg satte inn 2 subber) Lykke til med prosjektet! Hvor i landet er det bilen går nå forresten? Siter - '92 Honda civic vti - '99 Honda Integra type R - (solgt) - '92 Honda civic vti (solgt) - - '93 Honda crx del sol vti (solgt) - - '95 Honda Accord 2.0i (solgt) - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nesrednA Skrevet April 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 se her ja! var det sånn den så ut før ja? har nok skjedd noen forandringer siden den tid. artig å se assen den var før. flere bilder Zeta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nesrednA Skrevet April 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 her har jeg fått kledd meste parten av bagasjen men har fortsatt igjen litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nesrednA Skrevet April 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 her er da resultater etter 1 mnd med arbeit nytt stoff i hele bagasjen og neonlys og to kjøle vifter fellt med i gulvet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeta Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Ser bra ut! :) Send meg mailadr. på pm, så kan jeg maile over bilder. Har en del bilder liggende. Kjekt å se att gamlebilen fremdeles blir tatt vare på ;) Siter - '92 Honda civic vti - '99 Honda Integra type R - (solgt) - '92 Honda civic vti (solgt) - - '93 Honda crx del sol vti (solgt) - - '95 Honda Accord 2.0i (solgt) - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg