Gå til innhold

amatør prosjekt i honda accord

Ranger emnet


nesrednA

Anbefalte innlegg

heisann!

nå har jeg sittet og sett på tråder her på forumet og var litt usikker på om jeg skulle lage en selv, men ble fort over talt av en kamerat her inne. jeg har som sakt en honda accord som jeg har lyst til og gjøre noe med! har bygget anlegg men vil gjøre om på det. av visse grunder blir det lite kjøring på meg å jeg setter derfor tiden bort til og fikse litt på kjærra. jeg kommer til og sette inn bilder og forklaringer fra det forje prosjektet og gå gradevis over til det nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herlig andersen ;) thats my boy :P

 

få ut masse bilder nå så godtfolk kan skue.. (ellerno) ;)

hvorfor er du ikke ut å kjører da? ;P

 

så? hva er planene dine fremover?

 

:pics

 

;)

 

 

haha. er sånnt som skjer når man er for hard på gassen det. er ikke alle som har så flakks som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48e0c57c.jpg jeg begynte med side vegger denne siden skulle jeg ha kondensatoren i jeg fikk litt problemer med tilpassing ettersom "armen# til bagasje lokket går så langt ned men med litt klundering gikk det

 

Har du "skrudd" sammen kassa med stiftepistol? Tror ikke det holder så lenge :D

Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er limet som holder sakene sammen, ikke stifter eller skruer.

Skrutvinger er saker når en bygger kasse ;)

Ikke alltid lim er nok, men kommer nok helt ann på tilfellet..

 

Og til trådstarter, lykke til! Det er her moroa begynner ;)

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår