Ajax2k Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Ordet på gata er at de fleste skal opp å kikke ihvertfall. e28'en blir dessverre ikke ferdig innen treffet. :( Menmen, blir vel audien til kameraten. Noen som vet om noen kjente profilerte biler som kommer? Tenkte jeg skulle få lekt litt med speilrefleksen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Ordet på gata er at de fleste skal opp å kikke ihvertfall. e28'en blir dessverre ikke ferdig innen treffet. :( Menmen, blir vel audien til kameraten. Noen som vet om noen kjente profilerte biler som kommer? Tenkte jeg skulle få lekt litt med speilrefleksen... Har u ein gyllen e28? 528? Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yahn Skrevet April 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 (...)Noen som vet om noen kjente profilerte biler som kommer? Tenkte jeg skulle få lekt litt med speilrefleksen... Biltema-cossie'en blir der iallefall. Stor sjanse for at Azzido stiller med R'en. Hørte rykter om en RX-8 fra Vennesla... Tilbakemeldingene tyder på et variert utvalg, fra entusiast til sleggemekaniker. Været ser ut til å bli strålende :) (rappet fra storm.no 21.04 14:00) Siter "Du kan tro at du kan, og du kan tro at du ikke kan. I begge tilfeller har du rett." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Ordet på gata er at de fleste skal opp å kikke ihvertfall. e28'en blir dessverre ikke ferdig innen treffet. :( Menmen, blir vel audien til kameraten. Noen som vet om noen kjente profilerte biler som kommer? Tenkte jeg skulle få lekt litt med speilrefleksen... Du fikk ræva inn på forumet du også ja, hehe.. Var på tide. Ser jo ut til at det kan komme litt folk, så da satser vi jo på det :) Kan jo bli spennende å se hvem som spiller hvor høyt også :) får jo se om jeg får gjort noen målinger på vitoen i kveld, men det er vel bare såvidt at jeg rekker, må jo få mekka det stativet til subkassa også. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Zetec: bare skru i hele natt nå! Mulig Chris skulle komme med caddyen sin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Da er jeg klar for treff i morra... fikk bilen igjen i dag og har montert som en gal her ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Zetec: bare skru i hele natt nå! Mulig Chris skulle komme med caddyen sin Har ikke fått gjort en dritt enda :D Så det jeg skal gjøre i morra er: Bygge to subbkasser til 4 stk 15" subber (som ikke jeg skal ha) Montere den nye mdf-"veggen" i vitoen (bare en plate som erstatter vinduet mellom kupeen og bagasjerommet. Og ett stativ som subkassen kan stå på i bagasjerommet slik at subben spiller gjennom ett hull i den nye veggen (hullet er altså like stort som subben :D ) Så detta blir mega nødløsning, og på kvelden etter treffet skal alt rives ut igjen hehe.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Clioen ble ikke ferdig i tide, men stiller til lydkonkurranse "original" med leiebilen :) Sees på senteret i 18tiden for kolonne... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansa tha beer Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 blir fett å se alle fra sørlandsparken komme kjørendes inn på plassen! håper det samles en god gjeng der henne!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 HÅPER jeg klare å bli ferdig til i morra. Gjenstår ennå litt lufting av bremser. (saten måtte driten brenne) Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 HÅPER jeg klare å bli ferdig til i morra. Gjenstår ennå litt lufting av bremser. (saten måtte driten brenne) regner med deg ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weltzin Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Dersom noken trenge dekk, 195.50-15, så kan eg ta med 4 stk, som blir gitt bort i kveld. Dei e noke gamle, og litt harde av seg.. men eg har ikkje bruk for dei, og dei tar berre opp plass.. Har og noken 205.50-16 dekk, på felg til ford, felgane e fulle av kast, og to av dekka er utslitte. 2 dekk er bortimot nye, og selges for ein rimelig peng. Siter 01 BMW 320 Ci -x 93 Volvo 850 GLE -x 89 Sierra iS -x 87 Audi 80 1.8e -x 83 Sierra 2.0L R.I.P. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 mulig jeg tar meg en tur selv Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 skal til å polere opp panseret, noe steinsprut og sånn drit. ellers venter jeg bare på at klokka skal nærme seg 6.. Senteret stenger jo ikke før da, så vi må vel drøye ann litt og samles før avgang ;)jerkoff :peace: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 da var vask og en liten shinings på matte deler unnagjort,så ses på senteret:) Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg