Gå til innhold

Arendal 22. april 2006

Ranger emnet


Yahn

Anbefalte innlegg

  • Svar 127
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vi har fått med oss Glenn Thorsen, som har drevet med db-drag. Han er vel ikke autorisert dommer så vidt jeg vet, men så er dette heller ingen offesiell konkuranse. Hovedformålet er å samle folk å ha det gøy med bil.

 

Jeg har oppdatert start-innlegget...

"Drevet" er vel kanskje å ta litt hardt i ? Han har selv deltatt på 1 konkurranse i 2002, hehe.. (No offence altså, er jo mulig han har gjort noe annet i etterkant?)

 

Åssen utstyr har dere planer om å måle med da? :)

 

Må kanskje få bygget ferdig anlegget i vitoen også innen den tid, og ta en tur med den :)

 

Spør bare for moroskyld, vet jo at det ikke er noen offisiell konk..

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

virker veldig som ett treff det blir lagt vekt på stereo i bil?

 

Målet vårt er å samle gatebilfolket, med eller uten stereo. Lyd var det vi kunne klare å få til konkuranse på i dette området, da handelsstanden generelt på Stoa ikke er særlig begeistret for "aktiv kjøring" i området.

 

Morro hvis du likevel stikker innom. Tror det kan bli litt folk/biler...

"Du kan tro at du kan, og du kan tro at du ikke kan.

I begge tilfeller har du rett."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En blårøyk konkurranse hadde vel og vært ønskelig? :phatyo

 

Vi har desverre ikke klart å få til noe spinne-område på Stoa. Ikke særlig mange plasser som er store nok OG hvor vi får lov. Vi får spare det til vi leier glattkjøringsbanen i Sørlandsparken.

 

Eller så "har jeg hørt av noen" at det er mye fine rundkjøringer på Stoa :-) uten at jeg har noen forslag til hva de kan brukes til...

"Du kan tro at du kan, og du kan tro at du ikke kan.

I begge tilfeller har du rett."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Drevet" er vel kanskje å ta litt hardt i ? (...)

Åssen utstyr har dere planer om å måle med da? :)

 

Må kanskje få bygget ferdig anlegget i vitoen også innen den

 

 

Jeg må inmrømme at lyd/stereo ikke helt er min greie, så jeg har ikke så mye å bidra med her... Har igrunnen overlatt dette til Glenn. Du kan sikkert hjelpe til hvis du vil...

 

Blir morro å se hva du har dyttet inn i Vito'en...

"Du kan tro at du kan, og du kan tro at du ikke kan.

I begge tilfeller har du rett."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utrolig men sant så er det det tydeligvis... 3 uker uten bil er som ett mareritt... veit jeg aldri skal miste lappen noen gang... holder på å freake nå liksom ;)

 

Mareritt er rette ordet... Jeg har ventet 4 uker på TÜV-papirer for å registrere M3'en. Håper jeg har det på plass før treffet, hvis ikke må jeg smøre med rødt klister...

 

Håper det ordner seg med lakkeringen din ;)

"Du kan tro at du kan, og du kan tro at du ikke kan.

I begge tilfeller har du rett."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om jeg får bilen levert utifra lakkering på dagen føre (fredagen) så skal jeg gjøre mitt beste for å komme på lørdagen så om jeg må skru hele natta samt dagen på lørdag ;)

 

ikke ett treff som skal gå ifra meg i år ;)

 

og angående kåringa av råeste gatebil, synd stereo teller endel der ;)

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(...)

og angående kåringa av råeste gatebil, synd stereo teller endel der ;)

 

Kåring av råeste gatebil gjøre av alle som er der, og det ligger ingen føringer på at stereo skal bety noe mer enn andre ting. Rent praktisk blir det vel en form for "stemmeseddel" som deles ut, og altså ingen dommer som skal avgjøre denne kåringen... :-)

"Du kan tro at du kan, og du kan tro at du ikke kan.

I begge tilfeller har du rett."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår