Azzido Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Herregud, mulig å surre så mye? Lenge uten bil det! utrolig men sant så er det det tydeligvis... 3 uker uten bil er som ett mareritt... veit jeg aldri skal miste lappen noen gang... holder på å freake nå liksom ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefenkongtveit Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 kommer jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Vi har fått med oss Glenn Thorsen, som har drevet med db-drag. Han er vel ikke autorisert dommer så vidt jeg vet, men så er dette heller ingen offesiell konkuranse. Hovedformålet er å samle folk å ha det gøy med bil. Jeg har oppdatert start-innlegget... "Drevet" er vel kanskje å ta litt hardt i ? Han har selv deltatt på 1 konkurranse i 2002, hehe.. (No offence altså, er jo mulig han har gjort noe annet i etterkant?) Åssen utstyr har dere planer om å måle med da? :) Må kanskje få bygget ferdig anlegget i vitoen også innen den tid, og ta en tur med den :) Spør bare for moroskyld, vet jo at det ikke er noen offisiell konk.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yahn Skrevet April 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 virker veldig som ett treff det blir lagt vekt på stereo i bil? Målet vårt er å samle gatebilfolket, med eller uten stereo. Lyd var det vi kunne klare å få til konkuranse på i dette området, da handelsstanden generelt på Stoa ikke er særlig begeistret for "aktiv kjøring" i området. Morro hvis du likevel stikker innom. Tror det kan bli litt folk/biler... Siter "Du kan tro at du kan, og du kan tro at du ikke kan. I begge tilfeller har du rett." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yahn Skrevet April 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 En blårøyk konkurranse hadde vel og vært ønskelig? :phatyo Vi har desverre ikke klart å få til noe spinne-område på Stoa. Ikke særlig mange plasser som er store nok OG hvor vi får lov. Vi får spare det til vi leier glattkjøringsbanen i Sørlandsparken. Eller så "har jeg hørt av noen" at det er mye fine rundkjøringer på Stoa :-) uten at jeg har noen forslag til hva de kan brukes til... Siter "Du kan tro at du kan, og du kan tro at du ikke kan. I begge tilfeller har du rett." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yahn Skrevet April 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 "Drevet" er vel kanskje å ta litt hardt i ? (...)Åssen utstyr har dere planer om å måle med da? :) Må kanskje få bygget ferdig anlegget i vitoen også innen den Jeg må inmrømme at lyd/stereo ikke helt er min greie, så jeg har ikke så mye å bidra med her... Har igrunnen overlatt dette til Glenn. Du kan sikkert hjelpe til hvis du vil... Blir morro å se hva du har dyttet inn i Vito'en... Siter "Du kan tro at du kan, og du kan tro at du ikke kan. I begge tilfeller har du rett." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yahn Skrevet April 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 utrolig men sant så er det det tydeligvis... 3 uker uten bil er som ett mareritt... veit jeg aldri skal miste lappen noen gang... holder på å freake nå liksom ;) Mareritt er rette ordet... Jeg har ventet 4 uker på TÜV-papirer for å registrere M3'en. Håper jeg har det på plass før treffet, hvis ikke må jeg smøre med rødt klister... Håper det ordner seg med lakkeringen din ;) Siter "Du kan tro at du kan, og du kan tro at du ikke kan. I begge tilfeller har du rett." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 om jeg får bilen levert utifra lakkering på dagen føre (fredagen) så skal jeg gjøre mitt beste for å komme på lørdagen så om jeg må skru hele natta samt dagen på lørdag ;) ikke ett treff som skal gå ifra meg i år ;) og angående kåringa av råeste gatebil, synd stereo teller endel der ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yahn Skrevet April 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 (...)og angående kåringa av råeste gatebil, synd stereo teller endel der ;) Kåring av råeste gatebil gjøre av alle som er der, og det ligger ingen føringer på at stereo skal bety noe mer enn andre ting. Rent praktisk blir det vel en form for "stemmeseddel" som deles ut, og altså ingen dommer som skal avgjøre denne kåringen... :-) Siter "Du kan tro at du kan, og du kan tro at du ikke kan. I begge tilfeller har du rett." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefenkongtveit Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 yahn: mange du vet som kommer eller? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansa tha beer Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 jeg er med:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Kommer, jeg og. Håper jeg klarer å få kjøpt og montert effektanlegg til da :) Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 kommer mest sannsynlig i kolonne eller samlet endel fra kr.sand Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 samles forresten da ved sørlandssenteret og kjører rundt 6 ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 samles forresten da ved sørlandssenteret og kjører rundt 6 ;) Skulle ønske jeg kunne være med, men jeg reiser tidligere på dagen (morgenen)... Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg