Azzido Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Jeg dukker opp med nylakka ricer ;) prøver å få med flere oxo... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxboost Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 hmmf faen da.. treffet er helga før jeg får lappen igjen... menne får sikkert med gjengen... Siter Drift it like u HATE it ! [sign:error] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Tar nok turen jeg og. Snakket akkurat med Yahn, og det blir ikke noe offesiell konkurranse på DB drag. Er det ikke en offisiell dB-drag konkurranse, så er det ikke en dB-drag konkurranse :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Kommer nok jeg og. Håper jeg får merca klar til da. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Kommer nok jeg og. Håper jeg får merca klar til da. toppers... ta med kamera ;) så kan vi foreviga noen bilder ifra treffet... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 regner med å ha fått montert en del i coupeen, så kommer bort! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 noe mere info om dette treffet? Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 noe mere info om dette treffet? yahn var ikke veldig aktiv nei :shake Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 yahn var ikke veldig aktiv nei :shake nei lite... men stiller uansett jeg ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yahn Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Hvem arrangerer lydkonkurransen ? Vi har fått med oss Glenn Thorsen, som har drevet med db-drag. Han er vel ikke autorisert dommer så vidt jeg vet, men så er dette heller ingen offesiell konkuranse. Hovedformålet er å samle folk å ha det gøy med bil. Jeg har oppdatert start-innlegget... Siter "Du kan tro at du kan, og du kan tro at du ikke kan. I begge tilfeller har du rett." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yahn Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 noe mere info om dette treffet? yahn var ikke veldig aktiv nei :shake nei lite... men stiller uansett jeg ;) Beklager noe trege tilbakemeldinger, jeg har vært uten nettforbindelse siden før helgen. Fin påske-support fra Telenor :shake Har oppdatert med litt mer informasjon i start-innlegget... Siter "Du kan tro at du kan, og du kan tro at du ikke kan. I begge tilfeller har du rett." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 virker veldig som ett treff det blir lagt vekt på stereo i bil? Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 virker veldig som ett treff det blir lagt vekt på stereo i bil? En blårøyk konkurranse hadde vel og vært ønskelig? :phatyo Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Tror jeg melder avbud, og om jeg heller kommer så får det bli en overraskelse.. lakkverkstedet som har bilen min roter noe helt for J***** de skulle prøve å ha bilen ferdig til helga etter påske, så om jeg kommer får det heller bli en overraskelse tror jeg Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Tror jeg melder avbud, og om jeg heller kommer så får det bli en overraskelse.. lakkverkstedet som har bilen min roter noe helt for J***** de skulle prøve å ha bilen ferdig til helga etter påske, så om jeg kommer får det heller bli en overraskelse tror jeg Herregud, mulig å surre så mye? Lenge uten bil det! Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg