Jeanett Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Hei Har kjøpt girkasse som har stått i en 1.8 GL, 5 trinns, som jeg skal ha på min 1.6 cl (4 gir)....Fått med girkassa og overføring (det som jeg trengte). Og den skulle liksom settes på i morgen, så kommer han fyren nå som skal gjøre det å sier at jeg også trenger ny clutch og svinghjul... Skulle ikke dette egentlig passet rett på....?! Stemmer dette??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Du kan nok bruke det svinghjulet og clutchen som står på motoren din fra før. Skyt meg noen om jeg tar feil Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeanett Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Du kan nok bruke det svinghjulet og clutchen som står på motoren din fra før. Skyt meg noen om jeg tar feil Håper du har rett....:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 funker fett det! men det kan være clutchen kan bli litt tung.... ble iallefall det når vi satte på en 4trinns clutch på en 5 trinns kasse... var nesten ikke til å bruke... men det kan ha vært pga uoriginal og brukt clutch Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeanett Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 funker fett det! men det kan være clutchen kan bli litt tung.... ble iallefall det når vi satte på en 4trinns clutch på en 5 trinns kasse... var nesten ikke til å bruke... men det kan ha vært pga uoriginal og brukt clutch Ok..da kommer dette til å gå fint det da...er jo noe dritt hvis han tar av girkassa og styrer og ordner og plutselig finner ut at han trenger div annet også... Clutchen er forresten skiftet for en liten stund siden så får håpe det går greit...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg