subarualfen Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 har en subaru 1800! En kompis hadde skaffet en turbo med manifoil til denn typen bil, eg lurer på og kjøpe dette av han og montere det på min motor! Hva trenger eg av deler og hva må eg gjøre med motoren for og få dette til og funke? Eg kann ikkje ein dritt om turbo berre så det er sakt:confused: takk for alle svar! Alf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 hvis du ikke kan en dritt om turbo. så anbefaller jeg deg å søke på turbo her å sitt en uke å les alt om turbo er minst 1000 tråder her ja jeg skrev 1000 om ting ang turbo. så kan du vudere å kjøpe av kameraten din Siter Mvh Ole-P [o] - Subaru Impreza 06mod 2,0l ---- [x] - Corolla e11f, 01 mod 1.4l (vrak-front mot front) [x] - Bmw e30 320i 87mod (hugget) --- [x] - Golf 2, 90 mod 1.8gl (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
subarualfen Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Jeg kann jo litt da. menn eg veit ikkje hva som mtrengs og hva som må byttes! rekner med at stempler og råder og lager burde byttest eller tar eg feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 enkleste er å få tak i en Subaru 1800 turbo motor eller delebil så flytter du alt over ! (ver snill med Subaruen dah ! gode biler :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Jeg kann jo litt da. menn eg veit ikkje hva som mtrengs og hva som må byttes! rekner med at stempler og råder og lager burde byttest eller tar eg feil? Kommer an på hvor mye du skal lade det! er det innsprut eller forgasser? Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 http://www.howstuffworks.com er en fin side :) søk på turbo der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remiandre Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 les litt her og. jeg la ut mye av samme tråd. tro meg, det er myyyye å sette seg inni. jeg har heller ikke så mye greie på dette,. og prøver nå å lære, jeg trodde i begynnelsen at det holdt med en turbo, ic, slanger, montering, og litt justering, men det er så mye mer... http://bilforumet.net/showthread.php?t=111721 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg