Skage Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 2 stk,så godt som nye,selges!!gi bud!!kan få med 2 slitte også!! tlf: 98678090 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Hvor i verden er de da? Jeg fant minst 300 treff på Tomter... Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skage Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 De befinner seg ca 4 mil fra oslo!i østfold Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Aha... desverre er det ca 65 mil herfra. Gi meg en god pris på PM om du ikke får solgt de, så får vi se om jeg kan ordne med noen som kan plukke de opp for meg! Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg