Pozen Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Håper noen kan svare på dette... Har en 1989 mod golf. Dessuten har jeg et sett med alu felger liggende som jeg godt kunne tenke meg å ha på golfen. Bolt mønsteret passer, men navet på felgene er større enn sentert på golfen. Spørsmålene blir da, -kan man kjøre med det? -finnes det noen ringer man kan legge inni navet for å gjøre diameteren der mindre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 - Du kan kjøre med det, men all belastning går på boltene dine istedenfor på navet. Boltene kan bli skeive og knekke. Bolthullene i felgene kan også bli skadet. - Ja. Dette får du omtrent overalt det selges dekk og felg. Finnes i både plast og metall. Regn med å måtte betale fra 100 til 4-500 kroner. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg