bården Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Men rett skal være rett, Ford Ka og StreetKa er begge nå gått ut av produksjon, og de vil begynne å produsere Focus Vignale (les: Cabriolet-versjon) på fabrikkene der Ka ble spikret. Slik vil den se ut: kremt... kanskje en god stund siden du skrev det, men... hvorfor fins det 2006 modeller av ka og streetka da? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Rett skal være rett, de har fortsatt å produsere Ka i Europa, men ingen Streetka. At du ser 2006 modeller på markedet betyr ikke annet enn at de ble produsert i '05 som '06 modeller. Det produseres ikke Streetka i 2006. Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bården Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 isatan så mange fete ka'er det er i england... har egen klubb og greier der... http://www.kaklub.co.uk - mye fett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 pappan min kjører bare amrikanere men syns faktisk at ka er tøff(herregud) Prøver du å si at Ford er noe annet en amerikansk? Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Ford KA er de styggeste bilene som noensinne har blitt laget... Ser jo værre ut enn en vraket lada... Holder på å spyhver gang jeg ser en sånn:sick Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 2 biler jeg aldri i HÆ**** skal eie, Ford Ka og Fiat Multipla.. Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Tror jeg skal kjøpe en til uka faktisk.. sykt billige dissa da! Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Billig?! Fra 59000 og oppover ligger alle på autodb hvertfall.. Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Billig?! Fra 59000 og oppover ligger alle på autodb hvertfall.. Du burde kjøre det søket ditt på autodb.no en gang til! For det var 8 totalt, og tre av de var under 40k ! Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 ok, men det er fortsatt jævlig dyrt for en så stygg bil hehe Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Hvis jeg sier jeg har en 97mod jeg skal hente i løpet av uka til 6000,- Og at den har gått 80.000.. Syns du fortsatt det er dyrt? Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Muttern sin bil. (Lekt litt i photoshop) http://home.no.net/hha88/Bilder/Ford_Ka.jpg Har kjørt den bilen veldig mye til og fra skolen da jeg ikke gadd å kjøpe meg egen bil pga førstegangstjeneste. Ligger som en padde på veien, men krenker jo såklart. Kan bli litt artig av og til om vintern da du kommer litt for fort inn i en sving.. Forhjulene følger veien, mens "rompa" slenger seg ut. Så da blir det litt ufrivillig sideveiskjøring ;) PS. Dette er en bil som går, går, går, går og går. Bruker ca 0.6L på mila ved min kjøring. 1.3Liter motor på 65hk(?). Går greit i 1 , 2 og 3.gir :p Toppfart på rundt 160km/t. Ville jeg kjøpt en? Nei. Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bonza Skrevet Juni 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2009 Er ikke så mye som skal til for å få den klassiske Ka'en til å bli litt fin :) http://www.kadude.com/ Siter Vw Passat TDI -01 Vw Golf mk3 -98Audi A4 TQ -00Ford Sierra -92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyttnavn Skrevet Oktober 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2009 Prøver du å si at Ford er noe annet en amerikansk? Er ikke Ka'en satt sammen og produsert i Tyskland eller Europa som Mondeo'n og Focusen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2009 Joda. Alle modellene du finner på http://www.ford.no er konstruert i Europa. Men det er mange som sliter med å skjønne at Ford of Europe er en del av Ford Motor Company akkurat som Volvo. Moderselskapet er amerikansk. Enkelte komponenter benyttes overalt Merkelig at ingen kaller Saab og Opel for amerikanske. De er i sin helhet eid av amerikanske General Motors. (enn så lenge) Og også der brukes komponenter tvers over landegrensene Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg