caterpillar Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 dragcar !focus med VOLVO motor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Fargen koster ikke mer enn andre farger. De fleste verksteder(godkjente) skal nå være over på vannfortynnbar lakk, og da er denne fargen like vanlig som andre farger. Bruker derimot verkstedet av den gammle baselakken, må fargen legges i 3 sjikt, og den vil da bli noe dyrere pga flere strøk, som resulterer i mere lakkforbruk og derav høyere pris. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 ah.. takk for infoen.. ;) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Insane89 Skrevet Mai 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2010 jeg har selv vært intressert i denne fargen på min bil (golf 3 variant), så jeg har hørt med ford i holmestrand... jeg har fått opplyst: 6FSE5ZA som fargekoden til Ford electric orange.. dette er fargen jeg funderer og legge på min variant, i kombinasjon md svarte detaljer... håper dette gir noen kloke svar... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Mai 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2010 Vil tro han har rukket å lakkere bilen på de siste 4 åra;) Feit farge da, uansett:) Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Mai 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2010 hahahahhaaha. eid faen jeg hater folk som bumper gamle tråder nå om dagen! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg