Blindfolded Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Bildet er tatt fra en 84mod. B23A motor. Hva er denne dingsen som jeg holder i hånda? Den ene slangen går inn på ei vakuumklokke under forgasseren. (hva styrer denne forresten?) og den andre slangen går inn på ei kobling på foten av forgasseren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blindfolded Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Ingen som kan hjelpe meg med dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Vakumventil, til bla. tomgang. Med mindre jeg ser feil på bildet... Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blindfolded Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Her er ett bilde som kanskje er noe bedre: Men hvor skal denne dingsen festes? Finner ikke noen plass hvor denne passer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Det er en del av EGR systemet på bilen. Det slipper eksos inn i innsuget når motoren er varm, gitt at du ikke gir full gass, gjennom det røret som går fra eksosen, bak blokka og inn på innsuget. "Dingsen" skal sitte på blokka, og åpne kun når motoren er tilstrekkelig varm. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blindfolded Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 slitenvolvo: Sånn cirka hvor på blokka skal denne røde "kontakten" festes? Jeg kan ikke se noen plass denne passer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Mellom første og andre sylinder, litt oppfor bensinpumpa. Men du kan godt hive hele systemet. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blindfolded Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Ok. Har tenkt å bruke denne forgasseren på en B230K motor hvor cisac-gasseren er gåen. Dette blir vel plug and play omtrent? Denne dingsen finnes vel ikke på K motoren, har iallefall ikke sett noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Det er samme systemet på K motoren, har ihvertfall vært det på de jeg har sett på. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg