Odd M Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Hei! Har kjøpt meg ny bil! Det ble en 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 16v Skal vel gjøre noe med utseende utover våren/sommeren. Noen forslag til hva jeg burde gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jansteinar Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Gratulerer med ny bil og velkommen i klubben! :) Fin i lakken! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd M Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Takker!! Ble min 4. ford dette! 3 sierra og nå Mondeo! Arvtageren!:) hehe. Synes også den var fin i laken, og den ser nesten ikke brukt ut inni, til tross for sine 187000! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Gratulere med ny bil! Du kan sjekke ut mondeoene på prosjekt forumet! Serlig mondeoen til Racer_ Da får du nok hentet ut masse idèer ! Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Gratulere med ny bil!Du kan sjekke ut mondeoene på prosjekt forumet! Serlig mondeoen til Racer_ Da får du nok hentet ut masse idèer ! Hansen, det finnes ingen bruker med nick Racer_ på forumet :( Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd M Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Jeg har vel sett igjennom alle trådene her på mondeo forumet nå! Mye spennende! Får nok noen ideer ja! Står vel bare på cash nå!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Hansen, det finnes ingen bruker med nick Racer_ på forumet :( ehh, *kremt* :( :( http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81122&highlight=mondeo+rs Der har du tråden Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_ Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Angående tråden min så var det moderatorene som ordnet topicen etter de nye reglene, og da har de nok blingset litt på nicket mitt og skrevet "Racer_" i begynnelsen istedenfor "Racing_" som er nicket mitt. Siter Pioneer - Stinger - Morel - Evus - Phoenix Gold Mondeo MK1 prosjekt.....RS kitt, bilstereo, DVD osv. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81122 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bestigo Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Senk bilen og få på noa bra felger. Det er en god start Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd M Skrevet April 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Ja, det må bli senk! Er 55/40 et bra alternativ? Eller bør jeg gå for 40/40? Kommer antagelig til å bruke felgene fra audien min! Som jeg faktisk fortsatt har! Den skal pusses opp etter en liten utforkjøring i fjor! Regner med disse kan bli ålreite på mondeo'n også! Det er 17''! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bestigo Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Det er nok best med 55/40 da. Jeg har stv sjøl, og den hadde blitt veldig høy foran med 40/40. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd M Skrevet April 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Ja, jeg vil ha den jevn lissom! Mange biler som blir lavere bak med like mye senk foran og bak! Det er ikke like pent. Har hørt at dette er værre å få godkjent men.. At de helst skal senkes likt! Har vurdert justerbart, men det er litt dyrt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bestigo Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Burde gå greit å få det godkjent. Justerbart er jo selvsagt det beste, men man må betale det også dessverre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Er bra potensiale i mondeoen. Du får se litt på noen av de andre som er her på forumet. Kan blir riktig bra med litt omsorg.. Tror jeg har sett den audien din noen ganger. Hele fronten knust, ikke sant? Kjører forbi der når fra tid til annen... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd M Skrevet April 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Har tittet litt i postene ja! Står bare på økonomien nå! Stemmer det! Fronten på den er knust ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg