MichaelV Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Jeg hadde blitt så innigranskævven sinna så dere hadde helt sikkert hørt om det på nyhetene dagen etter... Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Jeg har den gammle bilen min i godt over 250 på vei til sverige en gang de skulle bytte krana i varmeapparatet... dette tok 3 dager gitt. I ettertid ( kjørt en del pirat og kjørte hjem noen av verksted gutta vistnok ) så viste det seg at de hadde brukt den til sverige en tur. de herpa ( sprengte noe ) på girkassa så den måtte sveises. Bakakselen røyk 15 min etter jeg henta bilen... Tanken var nesten tom også... Man blir nok litt irritert når man ser dette, men ikke no er som å se sin egenbil kjøre forbi deg i helvettes hastighet :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stien Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Skjønner at folk ikke liker at andre folk horkjørebilen! MEN er mekaniker selv og vet at på EU kontroll er det om bilen er driftsikker, og nød akselerasjon (gassrespons), nødbremsing og og co måling trenger du en varm motor, kjenne på foringer og opphengs kuler i høy fart +++, men det kan jo hahvert en idiot foralldel! vi har nokk av dem! men ta deg en tur å hør på værkstede om dette er vanelig prosedyre! Siter 10 Mod. Yamaha Nytro turbo -=Leketøy=- 88 Mod. Opel omega 3000 24v -=oppussing=- 87 Mod. Opel omega 2L/3000 24v -=Delebil=- 82 Mod. Blackbird 2L Solar -=Bruksbil=- -- Mod. WV Corrado G60 -=Delesalg=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Jeg var med på hele EU-kontrollen på bilen min. Ti år gamle dieselpurke. Vi starta med en testtur på ca 5 min, prøvde horn og viskere. Lå konstant på 4000 rpm (diesel dette her ja). Mekanikeren sa at det var for å blåse den rein før eksosmålingene. Etter eksosmålingene var det tid for rulla, testet bremsene foran og bak. Så trilla han fram et apparat som sjekka lysa. Ett lys lyste litt høyt, så da tok han fram stjernetrekkeren og fiksa det. Så heiste han opp bilen, sjekka bremseslanger og sånt, sa at jeg burde skifte klossene foran. Jekka hjula opp i friluft og sa at det ikke var noe slark i lagrene. 0 feil sa han, takk sa jeg. Og så sa han 550 kroner takk. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eonVR6 Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 har opplevd samme drit, kjefta stakkarn stiv. så ble bilen heeelt eu gokjent. (merk: noen små dritt feil som de bruker pirke på ble satt som 0) Siter X`er: Din mor og en del Vr6`er Har og vil aldri ha noe annet en Tysker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.