Gå til innhold

Div spottings

Ranger emnet


Phantom3D

Anbefalte innlegg

I tiden mellom bilbyttet mitt har jeg kjørt rundt i en golf 2. Og det er selfølgelig da man treffer mange fete biler.

Flere ganger sett en Hvit Nissan skyline. tror ikke det var R34.. men R32?? Så den mellom kolbotn og ski.

Så har jeg sett en MR2 Mk2.. mener det sto nemesis eller noe på siden.. kjørte friskt i ski :D

Så har jeg sett på mosseveien om sverige 1 toyota supra, grå (Med prøveskilter??) og en Nissan skyline R34, grå (Også med prøveskilter?)

 

Så tror jeg jeg så en ford sierra cosworth på kolbotn.. gikk som ei kule, sladda bra ;)

 

Noen som veit noe om disse bilene? Håper de fleste kommer på vår-streetmeet :D

2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT

X 2006 Mitsubishi Colt CZT

X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI

X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk

X 2003 Smart Roadster Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere ganger sett en Hvit Nissan skyline. tror ikke det var R34.. men R32?? Så den mellom kolbotn og ski.

 

Jeg husker jeg møtte en Smart Roadster en gang på vei til Ski rett etter avkjørselen til Kolbotn. Da kjørte jeg en hvit R32 med svart panser. Du som kjørte Smart'en?

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig.. tok du av mot siggerud eller noe? Eller så har jeg møtt deg med en golf 2 vinterbil noen ganger..

 

uansett, to sånne smarter i ski området..

2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT

X 2006 Mitsubishi Colt CZT

X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI

X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk

X 2003 Smart Roadster Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig.. tok du av mot siggerud eller noe? Eller så har jeg møtt deg med en golf 2 vinterbil noen ganger..

 

uansett, to sånne smarter i ski området..

 

Ja, det kan stemme at jeg svingte av mot Easy eller noe. Men du må være mye rundt og farter dersom du har sett meg flere ganger, jeg har bare hatt prøveskilter to ganger i ifjor høst og en gang i våres. ;)

 

Har sett noen Smarter rundt om i Ski og ved Oslo sentrum osv., tøffe biler som det er lett å legge merke til da de ikke akkurat er helt vanlige på norske veier.

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har vært en kjempebil! Vekker sykt mye oppmerksomhet :D

Synd å måtte selge den nå, men trengte virkelig en femseter.. begynte å bli litt asosial ;)

 

Da er det vel ikke deg jeg har sett hver gang, men husker iallefall den nedover mot siggerud/easy ja. Eller så er det vel en annen skyline jeg har sett noen ganger? Er vel ikke så stort miljø..?

Hvordan er det med å få skilter osv på skylinen? Har en kamerat som har veldig lyst på en.. men jeg tror ikke han helt veit hva det kommer til å koste..

2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT

X 2006 Mitsubishi Colt CZT

X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI

X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk

X 2003 Smart Roadster Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har vært en kjempebil! Vekker sykt mye oppmerksomhet :D

Synd å måtte selge den nå, men trengte virkelig en femseter.. begynte å bli litt asosial ;)

 

Da er det vel ikke deg jeg har sett hver gang, men husker iallefall den nedover mot siggerud/easy ja. Eller så er det vel en annen skyline jeg har sett noen ganger? Er vel ikke så stort miljø..?

Hvordan er det med å få skilter osv på skylinen? Har en kamerat som har veldig lyst på en.. men jeg tror ikke han helt veit hva det kommer til å koste..

 

Hva går en sånn Smart Roadster for? Har sendt deg en PM ang. R32.

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår