mx_power Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 hei hei. har klart å kverke front settet mitt pga fukt har ett Alpine SPX 177r trenger to mye mellomtoner til dette settet.. de koster 1050kr stk. altså vell 2000for to.. men det jeg da lurer på er om jeg heller skal spytte i litt ekstra og heller kjøpe et helt nytt sett fks et tre veis. men med tankt på at det settet kostet 4000kr så vet jeg likosm ikkje.. vill ikkje ha dårligere lyd likosm. har funnet et rockford 3veis sett FNQ3146 Fanatic Q 3 er dette noe bra eller fins det andre alternativer i samme klasse som skal spille høyt og pent.:drive2 har også fått en god pris på kicker SS65.2 - 6-1/2" hvordan spiller dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Kicker settet har jeg hørt spille.Jeg synes det spilte veldig godt.Men det er min mening.Tar bare litt tid til innspilling.Låter ikke bra i førsten.:afro Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mx_power Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 får det kicker settet til under 5k med garanti. e det noe jeg bør satse på eller? til den prisen likosm i forhold til andre til 4-5k hører mye posetivt om det.. koster jo tross alt 10k veil. hva mener dere med lang innspillings tid? tar det mange hundre timer eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Flere hundre timer med innspilling tar det nok ikke :) Men regn med kanskje rundt 70 timer med spilling før ting er helt på plass. Er bare å spille og spille så kommer det seg etterhvert skal du se! Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Som Typhon sier,la det løsne og du vil garantert bli fornøyd.Ikke bli skremt av åssen det spiller i førsten....................:afro Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mx_power Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 oki.. tror jeg kansje går for kickeren. selv om hadde planer om å ,kjøre reint alpine annleg.. men til den prisen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg