RedLightning Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Nærmer seg tid for innkjøp av baklykter, hva synes folket? Hva passer? Crystal clear, mange som har, men sikker vinner. Crystal clear sotet glass. Passer best inn siden jeg har svart bil, men det krasjer med fronten, hvor alt er i klarglass. Alternativet kan være å beholde de originale, sotet Hella. Litt kjedelige siden de ikke er i klarglass, men nøytrale. Hva synest? Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Svarte lexuslykter! Nei men hmm... begge crystal-lyktene ser bedre ut enn de som er på nå, syns nå jeg. Men jeg liker shiny ting;) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barbie Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Hva med de helt klare baklyktene da? CrystalEdge... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Kan funke det. Hvis resten av bilen vaskes og pusses opp da, så det står litt mer i stil:) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 De øverste er knall vertfall.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Crystal klar der best ut mener jeg og... Men alle har det jo - så de sota vil jo skille seg mer ut da, men... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Sant som det sies, hadde bilen blitt vaskt opp og vært shiny tror jeg vanlige Crystal clear hadde passet inn. Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf_Larsen Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 de original sotete fra hella... spørs om hvilke blinkers og og hoved-(event tåke-) lykter du kjører... hella sine originalsotete går mer i linjene til bilen... ser mer kompakt ut.... NB: mener jeg da.... smak og behag.. Siter [-] 2000 Golf 4 1.4 (så var det golf igjen..) [x] 1998 Mercedes C180 Sport [x] 1991 BMW 325i e36 (helt original) [x] 1994 Golf 3 1.8 GL (solgt og ikke savnet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Klarglass all-over i fronten. Føler meg nesten litt tvunget til de vanlige crystal clear Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Crystal klar sikker vinner :) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Selv om det begynner å bli like oppbrukt som Angel Eyes er det klart en sikker vinner. Blir nok Angel Eyes på meg til sommern;) Hvorfor disse noe bare for at det er fint? Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Passer nok best med crystal klar bak også da ja - og klare sideblink... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Vet om en som slike baklykter til salgs: De er nye, og tror ikke prisen er så ille heller. Gi lyd fra deg hvis du er interessert :) Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Ganske bestemt på at det blir crystal clear og klarglass sideblinkers, da er alle lykter på hele bilen i samme stil. Får prøve det så kan jeg evt selge og kjøpe nye om det ikke går, er ikke verre. Kinetic, greie lykter, synes det er litt for mye krom imellom lykteglassene og litt for Lexus stil på den røde delen på lykta ;) Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Kromen kan jeg ikke si noe på, men det røde ser ikke så "lexus" ut når du ser de i virkeligheten :) Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg