DevilsTower Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Som i den andre tråden jeg lagde, satt jeg i en halv natt og fram til nå med en Nissan Murano! Var egentlig ganske morsomt å se den ta form for en n00b som jeg er i PS! Ble egentlig veldig fornøyd selv, da jeg sjelden klarer noe som folk i det hele tatt gidder å se på til vanlig. Er nok litt blurry her og der, men det orker jeg ikke nå. ORG MOD C&C taes i mot med takk:) Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Nice! Bare litt blurry her og der, men skikkelig fin nå!;) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Blei fet.. men som du sier selv.. litt blurry noen steder.. åsså ser bilde litt svart/hvit du.. eller kanskje det er meninga.?.?. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Fargen skal være grå ja, hvis det er det du tenker på;) Takker for kommentarene! :) Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Ingen som har noen kommentarer? Skal se om jeg gidder å bytte farge etterhvert;) Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav'en Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Ser den ruta på andre sida sin du har fjerna på sida som me ser... Siter Old Volvos never die, they just go faster. 1993 Volvo 940 Turbo 1979 Volvo 242 DL 1988 Volvo 240 - 199? Volvo 245 - 1986 Volvo 760 - delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Ser den ruta på andre sida sin du har fjerna på sida som me ser... Oh snap =/ Wil fixx tomorrow ;) Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Invincible Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Veldig bra. Jeg synes faktisk at moden ser mer ekte ut enn originalen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Dette gikk fra å være en.. spesielt utseende bil til å bli en meget tøff bil. Bra jobba :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg