Jonolav95 Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 hvordan er reglene om dette? er det lovlig å øvelseskjøre på bane, eller er det opp til arrangørene å avgjøre? Siter O 87 Bmw 320i x 90 Opel Calibra 16v 4x4 x 90 Opel Calibra 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpolo Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 opp til arrangørene (tror jeg) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shiny Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 hvordan er reglene om dette? er det lovlig å øvelseskjøre på bane, eller er det opp til arrangørene å avgjøre? Tenk på hva du sier, å kjøre på bane krever mye mer av sjåføren enn vanlig trafikk. Må bare si NEI!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbyvolvo Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 er faktisk noen der ute som kjører bedre enn folk med lappen, så synes d blir for dumt at du sier at d r værre enn vanlig trafikk. for det er faktisk værre enn vanlig trafikk for de med lappen også! klart det er mange som ikke har peil som øvelseskjører, men tviler på at de under atten med bil er helt på jordet. min mening iallefall, husker dere ikke åssen det var før lappen? Siter [X]Bmw 520i 1990 http://www.bilforumet.no/5-serien/186187-shibbyvolvo-prosjekt-bmw-520-a.html [X]Bmw 320i 1988 http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1775461&posted=1#post1775461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 hvordan er reglene om dette? er det lovlig å øvelseskjøre på bane, eller er det opp til arrangørene å avgjøre? Vis du skal kjøyre på bane, må du ha billappen trur eg. Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 jeg sier bare, det krever at du har store baller .. desuten prøv å tenk på de andre på banen.. Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 er faktisk noen der ute som kjører bedre enn folk med lappen, så synes d blir for dumt at du sier at d r værre enn vanlig trafikk. for det er faktisk værre enn vanlig trafikk for de med lappen også! klart det er mange som ikke har peil som øvelseskjører, men tviler på at de under atten med bil er helt på jordet.min mening iallefall, husker dere ikke åssen det var før lappen? Joa.. alle er verdensmestre før di faktisk får lappen og di første måndene :lol Det der er iallfall ett engangstilfelle Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IkLoma Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 hadde jeg skulle kjørt en bil på treff hadde jeg nekta å kjørt i nærheten av en bil med L... uansett hvor mange autofil episoder gutten har sett oppigjennom årene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 desuten prøv å tenk på de andre på banen.. mener du at man ikke skal tenke på de andre i trafikken da? bare kjøre villmænn? Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Joa.. alle er verdensmestre før di faktisk får lappen og di første måndene :lol Det der er iallfall ett engangstilfelle Finnes jo oss som når vi er 16 år har 6 år med go-kartkarriere bak oss da, kan gjerne utfordre noen på bane da ;) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Finnes jo oss som når vi er 16 år har 6 år med go-kartkarriere bak oss da, kan gjerne utfordre noen på bane da ;) Det å kjøre på et bittelite brett med ratt og pedaler, er vel noe helt annet enn å kjøre ordentlig bil, vil da jeg påstå Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haaken Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Finnes jo oss som når vi er 16 år har 6 år med go-kartkarriere bak oss da, kan gjerne utfordre noen på bane da ;) stemmer det. Det er noen;) En del som har kjørt mye junior Bilcross også. Men et forbud må gjelde alle, unntak blir vanskelig..... Siter http://www.300power.com http://www.teamsideways.com Oljerør til og fra turbo på 740/760 turbo kjøpes. send PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Finnes jo oss som når vi er 16 år har 6 år med go-kartkarriere bak oss da, kan gjerne utfordre noen på bane da ;) Go-kart og bil er to helt forskjellige ting :) har kjørt en del selv, det fine er at man lærer bremsepunkt osv! For å ikke nevne bilcross, vet om mange "ustyrlige" bak rattet på veien, selv etter LANG tid med bilcross! Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 det krever mer å kjøre på bane enn på veien? eeeh det tviler jeg sterkt på! på bane er det ikke små unger som hopper fram og fotgjenger felt,trafikk som kommer andre veien,busser,kryss osv osv så det tror jeg blir litt feil å si da men ;) Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Det å kjøre på et bittelite brett med ratt og pedaler, er vel noe helt annet enn å kjøre ordentlig bil, vil da jeg påstå Ser at du aldri har kjørt racing go-kart ja.... Dessuten snakker vi vell om banekjøring her? ikke vei som enkelte har påpekt... Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg