Minnow Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Hei folkens, jeg prøver avsløre en aprilsnarr her og har ingen peiling på bil e.l. så håper dere kan hjelpe meg. Dama mi sendte meg akkurat melding å sa at bilen henns var ødelagt, hun har like lite peiling på biler som jeg har og hun sier at hun skulle rygge med bilen, så kom en rar lyd og der sto hun. Så nå kommer falken å henter bilen. Dette skjedde for ca. 30 min siden. Kan noen forklare meg hva overføringa til girkasse egentlig er? -Minnow Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Kan noen forklare meg hva overføringa til girkasse egentlig er? Veldig enkelt. Dette er det mekaniske bindeledd mellom girspak og girkasse som tillater mekanisk påvirkning av shifter-gaflene inni kassa som i sin tur tillater endring av gir. Vanligst designet med solide armer eller vaiere. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minnow Skrevet April 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Kan det ryke så altfor fort? Alt har virket helt fint hekt til idag. Er det mulig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Kan stemme det, ganske normalt. Men kan jo være en spøk uansett. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Greit å si hvilken bil det er. Noen er svake på akkurat det der. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Jeg får nevne min gamle Accord til eksempel. Bolten som holder den ene giroverføringen på plass løsnet; ergo, giring blir umulig. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg