Thyfire Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Sikkert en litt uvanlig tread, men var ikke helt sikker på hvor jeg skulle poste denne... Haika med en Burgunder Opel (vectra?) i går kveld rundt 10 tida i Trondheim... To fyrer fra Mo i rana (der omkring) som kjørte. Skulle ut å råne trondheim city. Men jeg klarte å miste mobilen min i baksete på bila, og nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Noen som vet om en nordlenning med bergunder opel rundt 22-23 års alderen i trondheim? Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Vet om en blå ;o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Får du ikke noe svar når du ringer til mobilen? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet April 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Nei.. den var bare på vibrer, så det ser dårlig ut... den blakka sikkert etter noen dager, så derfor har jeg overført nr. mitt til et nytt simkort.... men lell.. jeg vil ha igjen telefonen min :( Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg