48IDA Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Er det noen som vet om jeg kan få noe matnyttig ut av denne koden: L67018 7J16H2 Koden står på et sett felger som sitter på en bil jeg ikke har hentet enda. Skulle gjerne visst boltsirkel, men eier klarte kun å finne denne koden (kunne jo ha målt da men..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Dårlig med boltsirkel der ja... kan ikke dissa kodene, men det er 7J 16" felger Om 7J står for 7" bredde veit jeg ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leepriest Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Som Axxept sier så er dette felger med 7" bredde og 16" høyde. Resten av besiffringen er nok mest sannsylig relatert til produksjonen av felgen. Vet du hvilken bil det er? årsmodell etc? Da finner du ut hvilken boltsirkel som den bilen skal ha ved enten å søke her på forumet eller på nettet. Siter Mazda 5 Opel Astra G http://www.gauldalgatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
48IDA Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Vet hvordan bil det er ja..men problemet er at bilen er -79 bygd om til -93...men så fant jeg ut i går kveld at disse to uansett har samme boltsirkel, så da løser det seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg